Ο νεοημερολογίτης μητροπολίτης Πειραιώς κ. Σεραφείμ, αφού βγήκε πριν λίγες μέρες και δήλωσε (δείτε εδώ) ούτε λίγο, ούτε πολύ, ότι εμείς οι λεγόμενοι Παλαιοημερολογίτες, δεν έχουμε Μυστήρια, δηλαδή ότι συζούμε ως πόρνοι με τις γυναίκες μας και τα παιδιά μας είναι μπάσταρδα και αβάπτιστα, βγαίνει σήμερα (διαβάστε εδώ) δακρυρροών και δηλώνει αδικημένος για τις υποτιθέμενες ύβρεις (όπως χαρακτηρίζει αυθαίρετα τις δίκαιες αντιδράσεις μας), αλλά και χαίρων παράλληλα, αυτολιβανιζόμενος ότι τυγχάνει πολεμούμενος τάχα υπό πάντων - και οικουμενιστών και ζηλωτών -, προσπαθώντας ο δυστυχής να φανεί ως δήθεν βαδίζων την "μέση βασιλική οδό", όπως ονομάζει την ατραπό της απωλείας, που εφηύρε ο Επιφάνιος Θεοδωρόπουλος (ο οποίος μίλαγε για δύο άκρα, αλλά κοινωνούσε με το ένα)!
Ας ανακαλέσει λοιπόν ο κ. Σεραφείμ τις κατά του Παναγίου Πνεύματος (που ενεργεί τα Μυστήρια των Γνησίων Ορθοδόξων) ύβρεις του και ας μην αυτολιβανίζεται παραποιώντας την διδασκαλία του Κυρίου μας.
ΠΗΓΗ ''ΚΡΥΦΟ ΣΧΟΛΕΙΟ''
Σεβασμιώτατε Κύριε Σεραφείμ υπήρξα από τους χρήστες του διαδικτύου, που σχολίασα επώνυμα και αρνητικά την θέση που διατυπώσατε για τα Άγια Μυστήρια των Ορθοδόξων του Πατρίου Εορτολογίου. Ως ανήκων στους Ορθοδόξους αυτούς και επειδή σε κάποιο, έστω και μικρό βαθμό, η ανακοίνωσή σας με αφορά, Σας απαντώ κατ αρχάς, ότι δεν είναι ύβρις απέναντί Σας η υπόδειξη ενός λάθους Σας σε ένα τόσο σοβαρό θέμα, που αφορά τα Άγια των Αγίων της Εκκλησίας, αλλά επιβεβλημένο καθήκον για κάθε Χριστιανό, είτε κληρικό, είτε λαϊκό. Όσον αφορά την θεολογική άποψη που διατυπώνετε στην παρούσα ανακοίνωση, ότι δήθεν πτώση θα υπάρξει μόνο όταν γίνει το κοινό ποτήριο με τους Αιρετικούς και εδώ κατά την γνώμη μου σφάλετε. Η πτώση στην Αίρεση του Οικουμενισμού ξεκίνησε επισήμως με το γνωστό διάγγελμα του Πατριαρχείου το 1920, συνεχίσθηκε αργότερα με την ανατροπή της Εκκλησιαστικής Παραδόσεως του Εορτολογίου το 1924 χάριν συνεορτασμού με τους Αιρετικούς, συνεχίσθηκε κατόπιν με δεκάδες έως εκατοντάδες εκκλησιαστικές πράξεις και δημόσιες δηλώσεις γραπτές και προφορικές σε όλη την υφήλιο, που αποδέχονταν στην ουσία την Αίρεση, καθώς και την ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΟΤΗΤΑ των Αιρετικών και μένει να ολοκληρωθεί, ως πτώση τελική και πλήρης, με την επισημοποίηση των ΨΕΥΔΟΕΝΩΣΕΩΝ και το κοινό ποτήριο. Αυτό που Σεις αποδέχεσθε ως πτώση είναι το τελευταίο σκαλοπάτι προς τον πλήρη πνευματικό θάνατο και όχι αυτή καθ αυτή η πτώση. Όσον αφορά την μεγαλύτερη πλέον διαφορά μεταξύ Υμών και όσων ομοφρονούν μαζί Σας και ημών, είναι η πεπλανημένη θέση Σας έναντι των Λειτουργών και των Μυστηρίων των Ορθοδόξων του Πατρίου Εορτολογίου, η οποία στην ουσία δεν λαμβάνει υπόψη της το πραγματικό ιστορικό πλαίσιο ύπαρξης και δράσης του πνευματικού κινήματος μας και αποτελεί εκ των πραγμάτων, η θέση Σας αυτή, εμπόδιο για την ενότητα των αληθινών Ορθοδόξων εναντίον των Αιρετικών Οικουμενιστών και στο παρόν, με παρακαταθήκες "ναρκοθέτησης" εκ μέρους Σας αυτής της ενότητος και στο μέλλον, εάν και εφόσον με την Χάρι του Κυρίου μας μελλοντικά διαχωρίσετε την θέση Σας εκκλησιαστικά από τους Οικουμενιστές, όταν κατά την άποψή Σας προχωρήσουν στο κοινό ποτήριο. Σεβασμιώτατε, εάν παραμείνετε στο αυτό φρόνημα για τα Μυστήρια των αγωνιζομένων Ορθοδόξων, τόσο Σείς όσο και άλλοι Αντιοικουμενιστές Αρχιερείς και κληρικοί και δεν ανακαλέσετε δημοσίως, τότε μόνοι σας κατατάσσεστε στους πνευματικούς διώκτες της ευσεβέστερης, παρά τα όποια ανθρώπινα σφάλματα, μερίδος της Ορθοδόξου Εκκλησίας, αδικώντας πνευματικά παράλληλα το ίδιο τον εαυτό Σας με το να υβρίζετε ως ανυπόστατα, Εσείς, Μυστήρια της Ορθοδόξου Εκκλησίας, στα οποία είναι παρών Ο Χριστός, Τον Οποίο υποσχεθήκατε να υπηρετείτε μέχρι θανάτου
ΑπάντησηΔιαγραφήΙερά Μητρόπολις Πειραιώς, Πειραιεύς 23/09/
ΑπάντησηΔιαγραφήΑνακοινωθέν
Ευχαριστίες για τις ύβρεις
Πειραιώς μ. Σεραφείμ :
Αἰσθάνομαι τήν ἀνάγκη δημόσια νά ἐκφράσω τήν εὐγνωμοσύνη μου γιά τίς ὑβριστικές σέ βάρος μου ἀναρτήσεις τῶν ἀνεπιγνώστων ζηλωτῶν ἀδελφῶν, διότι, παραλλήλως ὑβριζόμενος καί ἀπό τούς κάθε λογῆς οἰκουμενιστές καί «μεταπατερικούς ἀνανεωτές» καθώς καί ἀπό τούς ἀνεπιγνώστους ζηλωτές, ἀποφεύγω ἀναξίως τό λόγο τοῦ Κυρίου μας : «οὐαί ὅταν καλῶς ὑμᾶς εἴπωσι πάντες οἱ ἄνθρωποι»
κχ
Ο μητροπολίτης Πειραιώς επικαλείται το «οὐαί ὅταν καλῶς ὑμᾶς εἴπωσι πάντες οἱ ἄνθρωποι», θέλοντας με αυτό να μας πει ότι ελάχιστοι είναι οι λέγοντες προς αυτόν το εύγε, εύγε. Οι περισσότεροι, κατ΄ αυτόν, τον υβρίζουν. Μάλλον όμως κάνει λάθος. Οι περισσότεροι του λέγουν το εύγε, εύγε, και ελάχιστοι τον κατηγορούν για ασυνέπεια λόγων και έργων. Απόδειξη, ποτέ δεν περνούν απαρατήρητα όσα κατά καιρούς μας λέει, και τα περισσότερα μέσα ευρείας κοινωνικής (εκκλησιαστικής) δικτύωσης - αν όχι όλα - δίνουν πρώτη προτεραιότητα σ΄ αυτά.
Ελάχιστοι είναι εκείνοι, που αρκούνται στη φιλοξενία του σχολιαστή και πάντως, όχι του υβριστή.
Πόθεν λοιπόν προκύπτει το συμπέρασμα "ἀποφεύγω ἀναξίως τό λόγο τοῦ Κυρίου μας «οὐαί ὅταν καλῶς ὑμᾶς εἴπωσι πάντες οἱ ἄνθρωποι»" ; Ασήμαντοι και αμελητέοι οι κατήγοροι, σπάνιοι οι υβριστές, πλήθος οι θαυμαστές του. "Λέοντα της Ορθοδοξίας" τον αποκαλούν οι περισσότεροι, τρία εκατομμύρια υπογραφές - μη ξεχνάμε - είχε μαζέψει ο τελευτήσας αρχιεπίσκοπος Χριστόδουλος. Σύνθημα : Λέγε αυτά που θέλει να ακούει ο λαός και άσε τα υπόλοιπα. Η διπλωματία με ένδυμα αρχιερατικό θριαμβεύει !