Νικολάου Μάννη
Το Σύμβολον της Πίστεως εκτός από συνοπτική Ομολογία Πίστεως της Ορθοδόξου Εκκλησίας, της Οποίας αποτελεί το κατ᾿ εξοχήν Δογματικό Μνημείο, μπορεί συνάμα να αναγνωστεί, με θαυμαστό πράγματι τρόπο, και ως ένας χρονολογικός πίνακας των μεγάλων αιρέσεων που έπληξαν τα Δόγματα της Εκκλησίας, κατά την ίδια μάλιστα σειρά που ομολογούνται σε αυτό!
***
Η Ομολογία Πίστεως σε Έναν Τριαδικό Θεό, με πρώτο πρόσωπο τον Θεό Πατέρα, πολεμήθηκε από την αρχή της Ιστορίας της Εκκλησίας.
«ΔΕΝ πιστεύω εἰς ἕναν Θεόν, Πατέρα», διακήρυξαν οι Γνωστικοί, η πρώτη μεγάλη και πολυδαίδαλη ομάδα αιρετικών που πολέμησαν επί τρεις αιώνες την Εκκλησία, και οι οποίοι πίστευαν, ως δυαλιστές, σε δύο αρχές, τον αγαθό θεό και τον κακό θεό.
«ΔΕΝ πιστεύω ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ εἰς ἕναν Θεόν, Πατέρα», διακήρυξαν οι Μοναρχιανιστές απορρίπτοντας είτε την ύπαρξη (Πατροπασχίτες) είτε την θεότητα (Υιοθετιστές) των άλλων δύο προσώπων.
«ΔΕΝ πιστεύω εἰς ἕναν Κύριον Ἰησοῦν Χριστόν… Θεόν ἀληθινόν… ὁμοούσιον τῷ Πατρί», διακήρυξαν οι ειδών ειδών Αρειανόφρονες, οι οποίοι, παρά την καταδίκη της αιρέσεώς τους από την Α΄ Οικουμενική Σύνοδο (325), αρνήθηκαν να αποδεχθούν με ταπείνωση το ακατάληπτο της Αγίας Τριάδος (3=1) και έτσι υποβίβαζαν τον Υιό και Λόγο του Θεού, Κύριό μας Ιησού Χριστό, σε κτίσμα.
«ΔΕΝ πιστεύω εἰς ἕναν Κύριον Ἰησοῦν Χριστόν… σαρκωθέντα ἐκ Πνεύματος Ἁγίου και Μαρίας τῆς Παρθένου», διακήρυξαν έπειτα οι Νεστοριανοί, οι οποίοι βλασφημούσαν την Θεοτόκο και Παναγία Μαρία, αποκαλώντας την, ως γνωστό, «Χριστοτόκο», απορρίπτοντας έτσι την θεότητα του Κυρίου μας Ιησού Χριστού.
«ΔΕΝ πιστεύω εἰς ἕναν Κύριον Ἰησοῦν Χριστόν… σταυρωθέντα τε ὑπέρ ἡμῶν ἐπί Ποντίου Πιλάτου καί παθόντα καί ταφέντα καὶ ἀναστάντα», διακήρυξαν αμέσως μετά οι Μονοφυσίτες, οι οποίοι απορρίπτοντας την ανθρωπότητα του Κυρίου μας Ιησού Χριστού «τῇ θεότητι προσαρμόζειν τὰ πάθη» (κατά τους Ζωναρά και Βαλσαμώνα).
«ΔΕΝ πιστεύω εἰς τό Πνεῦμα τό Ἅγιον… τό ἐκ τοῦ Πατρός ἐκπορευόμενον», διακήρυξαν οι Παπικοί και παρόλο που η αίρεσή τους καταδικάστηκε από Οικουμενική Σύνοδο (επί Μεγάλου Φωτίου το 880), αυτοί ύστερα αποσχίστηκαν και ίδρυσαν «συναγωγή πονηρευομένων», μια κοσμική αντιχριστιανική ψευδεκκλησία, η οποία πολέμησε και πολεμά την Εκκλησία του Χριστού για μια χιλιετία.
«ΔΕΝ αποδέχομαι μίαν, ἁγίαν, καθολικήν καί ἀποστολικήν Ἐκκλησίαν και ΔΕΝ ὁμολογῶ ἕν Βάπτισμα εἰς ἄφεσιν ἁμαρτιῶν», διακήρυξαν οι Οικουμενιστές, οι οποίοι δέχονται πολλές «Εκκλησίες» «συγγενεῖς καὶ οἰκείας ἐν Χριστῷ καὶ «συγκληρονόμους καὶ συσσώμους τῆς ἐπαγγελίας του Θεοῦ» (Εγκύκλιος του 1920) και πολλά «βαπτίσματα», τάχα έγκυρα και ικανά να προσδώσουν την ιδιότητα του μέλους της Εκκλησίας και να οδηγήσουν στην σωτηρία.
***
«ΔΕΝ προσδοκῶ ἀνάστασιν νεκρῶν καί ζωήν τοῦ μέλλοντος αἰῶνος», διακηρύττουν σήμερα οι θιασώτες της εσχάτης αιρέσεως, οι οποίοι φορούν την μάσκα του Χριστιανού.
«ΔΕΝ προσδοκῶ ἀνάστασιν νεκρῶν καί ζωήν τοῦ μέλλοντος αἰῶνος», διακηρύττουν σήμερα οι θιασώτες της εσχάτης αιρέσεως, για αυτό και ο φόβος της αρρώστιας και του θανάτου, τους κατατρώει τα σωθικά.
«ΔΕΝ προσδοκῶ ἀνάστασιν νεκρῶν καί ζωήν τοῦ μέλλοντος αἰῶνος», διακηρύττουν σήμερα οι θιασώτες της εσχάτης αιρέσεως και αλίμονο σε όποιον τολμήσει να θέσει σε κίνδυνο την πρόσκαιρη επίγεια ζωή τους.
«ΔΕΝ προσδοκῶ ἀνάστασιν νεκρῶν καί ζωήν τοῦ μέλλοντος αἰῶνος», διακηρύττουν σήμερα οι θιασώτες της εσχάτης αιρέσεως και κρατούν ("ευλαβικά;") αποστάσεις από τον Κύριο της ζωής και του θανάτου.
«ΔΕΝ προσδοκῶ ἀνάστασιν νεκρῶν καί ζωήν τοῦ μέλλοντος αἰῶνος», διακηρύττουν σήμερα οι θιασώτες της εσχάτης αιρέσεως και αποφεύγουν, Θεοτόκε, το ναό σου, ο οποίος «ἀνεδείχθη ἰατρεῖον νοσημάτων ἄμισθον» και στον οποίο όποιος προστρέχει «λαμβάνει ταχέως τὴν ἴασιν» (Ακολουθία του Μικρού Αγιασμού).
«ΔΕΝ προσδοκῶ ἀνάστασιν νεκρῶν καί ζωήν τοῦ μέλλοντος αἰῶνος», διακηρύττουν σήμερα οι θιασώτες της εσχάτης αιρέσεως και επιθυμούν πλαστικά κουταλάκια μίας χρήσης στη Θεία Ευχαριστία, γιατί θεωρούν τον Κύριό μας Ιησού Χριστό χορηγό του θανάτου.
«ΔΕΝ προσδοκῶ ἀνάστασιν νεκρῶν καί ζωήν τοῦ μέλλοντος αἰῶνος», διακηρύττουν σήμερα οι θιασώτες της εσχάτης αιρέσεως και ζητούν στρατόπεδα συγκέντρωσης και εξάλειψη όσων δεν συμφωνούν με αυτή την βδελυρή αίρεση των εσχάτων.
***
Ένας νέος διωγμός έρχεται...
Και αυτή την φορά διώκτες δεν θα είναι ούτε οι ειδωλολάτρες εθνικοί, ούτε οι άθεοι κομμουνιστές, αλλά οι μασκοφόροι «Χριστιανοί».
Και αυτός ο διωγμός θα είναι ο χειρότερος όλων διότι θα γίνει στο όνομα του «Χριστού», ενός «Χριστού» που δεν θα ζητά να προσδοκούμε ανάσταση νεκρών και ζωή του μέλλοντος αιώνος, αλλά που θα μας τάξει «χρόνια πολλά με υγεία!».
Ας προετοιμαζόμαστε για αυτόν τον Αντίχριστο, παραμένοντας σε όσο το δυνατόν πιο στενή επαφή με τον Κύριό μας Ιησού Χριστό, μεταλαμβάνοντας όσο πιο συχνά μπορούμε το Αίμα και το Σώμα Του, συχνάζοντας στους ιερούς Ναούς και ασπαζόμενοι άφοβα τις άγιες Εικόνες.
Διότι «εἰ ὁ Θεὸς μεθ' ἡμῶν οὐδεὶς καθ' ἡμῶν"!
Ξέχασε να βάλει την αίρεση των Πνευματομάχων,οι οποία ήταν χειρότερη από την αίρεση του Φιλιόκβε!Δεν είναι αίρεση η χρήση μάσκας,μην τρελαθούμε!!Δεν έχει σχέση ο Αντίχριστος με την σωματική υγεία!!!
ΑπάντησηΔιαγραφή"Δεν είναι αίρεση η χρήση μάσκας,μην τρελαθούμε!!"
ΔιαγραφήΜερικές ερωτήσεις προς τον Ανώνυμο που πιστεύω θα βοηθήσουν διάλογο :
1)Το Covid-19 (αν υποθέσουμε ότι είναι επιδημία) είναι η πρώτη πανδημία σε ολόκληρη την ιστορία της Ελλάδας ;
2) Αν δεν σου επέβαλε το κράτος να φορέσεις μάσκα εντός του Ιερού Ναού, εσύ θα την φόραγες από μόνος σου;
3) Θες να μας πεις δηλαδή ότι και στις προηγούμενες επιδημίες εσύ φόραγες μάσκα και πήγαινες Εκκλησία ;
4) Η αίρεση είναι το γεγονός ότι εξισώνεις τον Ιερό Ναό με ένα κοινό χώρο. Κατ'ουσίαν δηλαδή έστω και άθελά σου ακυρώνεις την διδασκαλία του Αγίου Γρηγορίου του Παλαμά περί ακτίστων ενεργειών του Θεού εντός του Ιερού Ναού. Κατ'ουσίαν (έστω και άθελά σου) πέφτεις σε βαρλααμισμό αλλά και σε εικονομαχία.
Με δύο απαντήσεις θα σε κάνω σαχ ματ.
Διαγραφή@)X Δεν φοράω μάσκα γιατί έχω αναπνευστικά προβλήματα.
@¹) Οι ναοί που λες δεν έχουν την Χάρη του Αγίου Πνεύματος γιατί μνημονεύονται Οικουμενιστές Ψευδεπίσκοποι.Άρα,ο κορονοϊός κάνει καλά την δουλειά του.