Με μεγάλη θλίψη παρακολουθώ τα όσα διαδραματίζονται τον τελευταίο χρόνο στον εκκλησιαστικό χώρο της πατρίδας μας. Και ως αποκορύφωμα, αυτές τις τελευταίες ημέρες, και το θέμα που έχει προκύψει με την ώρα τελέσεως της Αναστάσεως. 

Από τη μία, οι "Ποιμένες" της επίσημης Ιεραρχίας προσπαθούν απεγνωσμένα να πείσουν τους πιστούς να αποδέχονται αδιαμαρτύρητα ό,τι επιτάσσει ο κύριός τους, δηλαδή ο Καίσαρας (Κράτος/Πολιτεία). Και το ότι ο κύριος των "Ποιμένων" αυτών είναι ο Καίσαρας - ο και μισθοδοτών αυτούς! - , το αποκαλύπτει ο δικός μας Κύριος, δηλαδή ο Ιησούς Χριστός, λέγοντας: "Οὐδεὶς δύναται δυσὶ κυρίοις δουλεύειν· ἢ γὰρ τὸν ἕνα μισήσει καὶ τὸν ἕτερον ἀγαπήσει, ἢ ἑνὸς ἀνθέξεται καὶ τοῦ ἑτέρου καταφρονήσει. Οὐ δύνασθε Θεῷ δουλεύειν καὶ μαμωνᾷ" (Ματθ. Ϛ΄ 24), αλλά και το αποδεικνύει η ίδια στάση των "Ποιμένων", οι οποίοι δρουν κυριολεκτικά ως πέμπτη φάλαγγα του αντιχριστιανικού Κράτους μέσα στην Εκκλησία του Χριστού, ο Οποίος μας προετοίμασε για αυτό λέγοντας: "Ἀμὴν ἀμὴν λέγω ὑμῖν, ὁ μὴ εἰσερχόμενος διὰ τῆς θύρας εἰς τὴν αὐλὴν τῶν προβάτων, ἀλλὰ ἀναβαίνων ἀλλαχόθεν, ἐκεῖνος κλέπτης ἐστὶ καὶ λῃστής· ὁ δὲ εἰσερχόμενος διὰ τῆς θύρας ποιμήν ἐστι τῶν προβάτων. Τούτῳ ὁ θυρωρὸς ἀνοίγει, καὶ τὰ πρόβατα τῆς φωνῆς αὐτοῦ ἀκούει, καὶ τὰ ἴδια πρόβατα καλεῖ κατ᾿ ὄνομα καὶ ἐξάγει αὐτά. Καὶ ὅταν τὰ ἴδια πρόβατα ἐκβάλῃ, ἔμπροσθεν αὐτῶν πορεύεται, καὶ τὰ πρόβατα αὐτῷ ἀκολουθεῖ, ὅτι οἴδασι τὴν φωνὴν αὐτοῦ· ἀλλοτρίῳ δὲ οὐ μὴ ἀκολουθήσωσιν, ἀλλὰ φεύξονται ἀπ᾿ αὐτοῦ, ὅτι οὐκ οἴδασι τῶν ἀλλοτρίων τὴν φωνήν" (Ιω. ι΄ 1-5). 

Προσπαθούν λοιπόν οι "Ποιμένες" να αποδείξουν ότι η τέλεση της Αναστάσεως στις 9 μ.μ του Μεγάλου Σαββάτου είναι πράξη Οικονομίας. Μάλιστα δε κάποιος αργολόγος "Ποιμένας" ισχυρίστηκε "ότι για τον Θεό δεν παίζει ρόλο η ώρα", αλλά δεν είπε αν συνομίλησε ο ίδιος με τον Θεό και του το αποκάλυψε αυτό! Γιατί αν είναι έτσι, τότε η Ανάσταση θα μπορεί να γίνει π.χ. και στις 9 το πρωί του Μεγάλου Σαββάτου ("κατ᾿  Οικονομίαν", βεβαίως, βεβαίως).

Από την άλλη, έχουν εκφραστεί πολλών ειδών επιχειρήματα (βάσιμα, αλλά και αβάσιμα) στα πλαίσια της προσπάθειας να αποδειχθεί ότι η τέλεση της Αναστάσεως στις 9 μ.μ του Μεγάλου Σαββάτου συνιστά πράξη Παρανομίας. Τα επιχειρήματα αυτά θα μπορούσαν ίσως, και σχετικά εύκολα, να αναιρεθούν αν η Εκκλησία ήταν εκείνη που έκανε εφαρμογή της Οικονομίας. Στην περίπτωσή μας όμως Η ΟΥΣΙΑ ΤΗΣ ΠΑΡΑΝΟΜΙΑΣ ΕΓΚΕΙΤΑΙ ΣΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΤΗΣ ΕΠΕΜΒΑΣΕΩΣ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ ΣΤΑ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ. Ενός νεοδαιμονοκρατικού Κράτους που εμπαίζει τους πιστούς για ακόμη μία φορά, όταν θεωρεί πως αν η Ανάσταση γίνει στις 12 το βράδυ υπάρχει κίνδυνος, ενώ αν γίνει στις 9 μ.μ., όχι!  

Ο δικός μας Κύριος, ο Ιησούς Χριστός, προστάζει: "ἀπόδοτε οὖν τὰ Καίσαρος Καίσαρι καὶ τὰ τοῦ Θεοῦ τῷ Θεῷ" (Ματθ. κβ΄ 21). Για αυτόν ακριβώς τον λόγο, σε ό,τι έχει σχέση με τον Θεό και την Εκκλησία Του, εμείς οφείλουμε να συνεχίσουμε να ακολουθούμε τις εντολές Του, αθόρυβα και χωρίς προκλήσεις - "φρόνιμοι ὡς οἱ ὄφεις" (Ματθ. ι΄ 16), κατά την εντολή Του -, έστω και αν "παρανομούμε" ενώπιον ενός Κράτους-σταυρωτή που χλευάζει συνεχώς τον Χριστό.

Κάθε (ουσιαστικός, όχι φαινομενικός) συμβιβασμός με τις επεμβάσεις στην Εκκλησία από ένα τέτοιο Κράτος, είτε γενικώς, είτε και ειδικώς για την ώρα της Αναστάσεως, είναι κατακριτέος. Πρέπει δε να προσέξουν και οι Ορθόδοξοι Ποιμένες και να μη δώσουν "Δήλωση Νομιμοφροσύνης" επιβάλλοντας τη μετάθεση της συνηθισμένης ώρας της Αναστάσεως, σε άλλη ώρα επιτρεπόμενη από το Κράτος...

Ο νοών νοείτω.


ΠΗΓΗ

1 comments:

  1. ΠΟΛΥΜΕΝΟΠΟΥΛΟΣ ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ23 Απριλίου 2021 στις 4:29 π.μ.

    Οι Ορθοδοξοι Ποιμενες σε αυτη την κριση απεδειξαν την μεριμνα τους για εμας αναλαμβανωντας κινδυνους πολυ μεγαλυτερους για τις δικες μας αναγκες. Ειναι καιρος να εχουμε μεγαλυτερη εμπιστοσυνη στην κριση τους

    ΑπάντησηΔιαγραφή

 
Top