Ατυχείς και έωλες οι θέσεις του κ. Διονυσίου, με τις οποίες κατηγορεί τους παλαιοημερολογίτες της Κορινθίας για επέμβαση στο ποίμνιό του δια της επιρροής υπέρ των απόψεων των λεγόμενων "αντιεμβολίαστων" και διαφωνούντων με την υποχρεωτικότητα του συγκεκριμένου εμβολιασμού κατά του covid19.
Οι παλαιοημερολογίτες δεν είναι «παρεκκλησιαστικοί». Απλά δεν ανήκουν στο ποίμνιο του κ. Διονυσίου. Στην Κορινθία, όμως, υπάρχουν πολύ πριν εμφανισθεί ο κ. Διονύσιος. Τους αγαπά και τους σέβεται ο Κορινθιακός λαός, μέρος του οποίου, μικρό αλλά όχι ευκαταφρόνητο, ανήκει στις τάξεις τους. Άλλωστε στην Κορινθία υπάρχουν και αρκετές Ενορίες παλαιοημερολογιτών και πολλά παλαιοημερολογιτικά Μοναστήρια.
Επιπλέον, είναι άδικο να επιρρίπτονται οι ευθύνες για την ύπαρξη ενστάσεων κατά της υποχρεωτικότητος και αρνήσεως του συγκεκριμένου εμβολιασμού στην περιοχή της Κορινθίας στους παλαιοημερολογίτες. Πρώτον διότι και μεταξύ των παλαιοημερολογιτών δεν υπάρχει ενιαία τοποθέτηση επί του ζητήματος και δεύτερον ο κ. Διονύσιος αποκρύπτει ότι υπάρχουν Ιερείς, Πνευματικοί και Μοναχοί της δικαιοδοσίας του, αλλά και αρκετοί έως πολλοί πιστοί, που έχουν διαφορετικές απόψεις από τον ίδιο, χωρίς βεβαίως να μπορούν γι' αυτό να κατηγορηθούν οι παλαιοημερολογίτες, με τους οποίους όλοι αυτοί δεν διατηρούν ιδιαίτερες σχέσεις.
Λυπάμαι που θα το πω, αλλά μάλλον ο κ. Διονύσιος, πονηρά σκεπτόμενος, επιχειρεί τεχνηέντως να παρουσιάσει μια αλλοιωμένη εικόνα της πραγματικότητος, χρησιμοποιώντας τους παλαιοημερολογίτες ως «αποδιοπομπαίους τράγους» για να εμφανίζεται μάλιστα, αναληθώς, ο ίδιος ως δήθεν ισορροπιστής και ειρηνοποιός.
Χαρακτηριστική είναι η περίπτωση του αποβιώσαντος αγαπητού στον λαό 49χρονου π. Βασιλείου, εφημερίου Αγίων Αναργύρων Καλαμακίου, ο οποίος δεν επέλεξε να εμβολιαστεί γιατί είχε επιφυλάξεις και φόβους για την δράση και επικινδυνότητα των συγκεκριμένης τεχνολογίας εμβολίων. Ο εν λόγω Ιερεύς ήταν στενός συνεργάτης του κ. Διονυσίου στο φιλανθρωπικό έργο της Μητροπόλεώς του. Δεν είχε επαφές, ούτε επιρροές με και από παλαιοημερολογίτες. Εντούτοις, δεν συμμεριζόταν, ως φαίνεται, τις απόψεις του Δεσπότη του, ούτε ο τελευταίος κατάφερε να τον πείσει γι' αυτές. Μπορεί να μην μπορεί γι' αυτό να τον μεμφθεί τώρα, αλλά αυτό δεν επιβεβαιώνει, κατ' ανάγκην, κάποιον οφειλόμενο σεβασμό στην άλλη άποψη, αλλά μάλλον φανερώνει συστολή, είτε μπροστά στο θλιβερό γεγονός του θανάτου του (επαινετή ομολογουμένως), είτε εξ ανάγκης λόγω της μεγάλης εκτιμήσεως του λαού στο πρόσωπο του αποβιώσαντος κληρικού (ψεκτή στάση, αν ισχύει αυτό εκ μέρους του Μητροπολίτη, ως προδίδουσα σκοπιμότητα).
Πάντως αν ο κ. Διονύσιος συνεχίσει αυτή την τακτική, εκμεταλλευόμενος τις περιστάσεις και μη διστάζων να κατηγορεί ασυστόλως, λόγω της γνωστής εμπαθείας του και προκαταλήψεως εναντίον των Κορινθίων πολιτών που ακολουθούν το πάτριο εορτολόγιο, θα λάβει δημόσια και αυστηρή απάντηση από τους παλαιοημερολογίτες του Νομού. Προειδοποιείται! Αυτά επί του παρόντος.
Δημήτριος Ι. Κάτσουρας
πτ. Θεολογίας, τ. Πολιτικής Επιστήμης
Υ. Γ. 1
Ο χαρακτηρισμός "έωλες" σημαίνει μπαγιάτικες, ενώ "αίολες" σημαίνει αστήρικτες. Εν προκειμένω ισχύουν αμφότερα.
Υ.Γ. 2
Η απάντηση δίδεται δημοσίως διότι τις τελευταίες ημέρες ο κ. Διονύσιος προκαλεί με την επιμονή του. Δεν έλαβε δε υπ' όψιν του το απόφθεγμα "το δις εξαμαρτείν ουκ ανδρός σοφού", πολλώ δε μάλλον το τρις...και το πολλάκις!
0 comments:
Δημοσίευση σχολίου