Εξ αφορμής της κοιμήσεως του π. Γεωργίου Αγγελακάκη, έχει ξεσπάσει κόντρα μεταξύ των αποτειχισμένων, κυρίως του π. Σάββα και όσων ακολουθούσαν τον π. Γεώργιο.

Είχαμε αναφέρει ότι οι αποτειχισμένοι είναι σε χειρότερη κατάσταση από τους Παλ/τες διότι οι ίδιοι πέρα του ότι είναι μετρημένοι στα δάκτυλα, δεν έχουν ούτε και τις πιέσεις που είχαν οι Παλ/τες την εποχή των αγώνων τους (π.χ. από την Πολιτεία, από την επίσημη Εκκλησία κ.α.), οπότε ότι δικαιολογία και αν παρουσιάσουν......
Είχαμε πει επίσης πως ότι ψεγάδιαζαν το παθαίνουν και δυστυχώς το παθαίνουν σε χειρότερο βαθμό. Γι΄ αυτό και είδαμε και λόγους τύπου: “…χαίρονται οἱ ΓΟΧ καί βέβαια οἱ Οἰκουμενιστές, ὅταν ἐμεῖς οἱ ἴδιοι δημοσιοποιοῦμε καί ἐπιβεβαιώνουμε κάποιες διαφορές καί διαφωνίες μας καί μάλιστα ὅταν τίς ἀναγάγουμε στό βαθμό τῆς αἱρέσεως…” μόνον που επαναλαμβάνουμε ότι δεν χαιρόμαστε καθόλου, δι΄ ότι αν χαιρόμασταν θα αναδημοσιεύαμε και τις ''διαφωνίες'' τους (κείμενα, βίντεο κ.λπ.) όπως ακριβώς κυκλοφορούν στο διαδίκτυο..... Φυσικά αποφεύγουμε να ομοιάσουμε στους ίδιους.

Προφητικός ο λόγος του πατρός Θεοδωρήτου και τον λόγο αυτόν επαναλαμβάνουμε πάλιν και κλείνουμε με λύπη, εν αντιθέσει προς τους ίδιους που ''χαίρονταν'' για τις δήθεν πολύτιμες «νίκες» τους.... Να τις βράσουμε τέτοιες ''επιτυχίες''.....

«μπορεῖ νὰ ὑπάρχουν διάφοροι Σύνοδοι παλαιοῦ ἡμερολογίου, ἀλλ᾽αὐτὸ δὲν ἅπτεται τῆς οὐσίας τοῦ κατὰ πάντα παραδοσιακοῦ ἀγῶνος των, οὔτε δημιουργεῖ δικαιολογίαν στοὺς νεοημερολογίτας νὰ παραμένουν ἐν τῇ κακοδοξίᾳ. Ἂς τολμήσουν τὴν ἀποτείχισιν καὶ ἂς μὴν ἑνωθοῦν μετ᾽αὐτῶν. Τότε καὶ μόνον τότε θὰ διαπιστώσουν πόσον δύσκολον εἶναι ἡ ἑνότης σὲ τέτοιους ἀγῶνες. Τώρα (τότε δηλαδή που εγράφη το κείμενο) αἱ κρίσεις των ὁμοιάζουν μὲ νουθεσίες καλοντυμένου φιλάθλου ἀπὸ κερκίδες σταδίου πρὸς ἱδρωμένον πλὴν νικηφόρον ἀγωνιστὴν στίβου...»


1 comments:

  1. Υπάρχει λοιπόν ένα μοτίβο που επαναλαμβάνεται. Ο διαχωρισμός σε μερίδες και παρατάξεις των ΓΟΧ και των αποτειχισμένων.

    Ερώτηση :

    Μήπως αυτός ο Ιερός Κανόνας (15ος της ΑΒ Συνόδου) είναι φτιαγμένος για λόγους συνείδησης ανθρώπων που έχουν έμφυτες τάσεις διαχωρισμού και δημιουργούν έριδες....και ταυτόχρονα ο ίδιος κανόνας προσπαθεί να διατηρήσει το μεγαλύτερο τμήμα της κοινής σύναξης στην αφελότητα της καρδίας του χωρίς πολύπλοκους ανθρώπους ανάμεσά του ;

    Μήπως λοιπόν ο εν λόγω κανόνας είναι κανόνας ισορροπίας για να μην βγάλουν οι Χριστιανοί τα μάτια ο ένας του άλλου ;

    Υγ:

    Ερώτηση κάνω δεν δογματίζω...

    Αν όμως κάνω σωστές ερωτήσεις τότε δεν χρειάζεται πλέον να αναρωτιόμαστε προς τί η πολυδιάσπαση...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

 
Top