Ας αναλύσουμε λίγο αυτό το ''τευχίδιο'' το οποίο περιέχει έξι μέρη. 

Το πρώτο αφορά τον πρόλογο του επιμελητή της εκδόσεως Τ.Δ. Θεοδώρου.
Το δεύτερο περιέχει την προσφώνηση του Οικ. Πατριάρχη προς την αντιπροσωπεία της Εκκλησίας της Ρώμης.
Το τρίτο περιέχει το Γράμμα (κείμενο - κριτική) της Ιεράς Κοινότητος του Αγίου Όρους.
Το τέταρτο περιέχει την απάντηση του Οικ. Πατριάρχη προς την Ιερά Κοινότητα.
Το πέμπτο περιέχει μία ''Εξήγηση'' του επιμελητή, διότι στο έκτο μέρος παραθέτει συνέντευξή του Οικ. Πατριάρχη στο περιοδικό «30 GIORNI» και αναλύει την αιτία της δημοσίευσης αυτής.
Αυτά περιέχει το τευχίδιο. Εμείς θα σχολιάσουμε και τις τρεις περιπτώσεις οι οποίες - κατά την άποψιν του επιμελητή - συμφωνούν με την (όπως την ονομάζει), ''επιτρεπτήν εξ΄ ευγενείας συγκεκαλυμμένη υπόδειξην'' (σελ. 10) του Πατριάρχη προς τους Ρωμαιοκαθολικούς που αφορά το «ημών» και «υμών».
Δυστυχώς ο κληρικός που είχαμε την συνομιλία εκτίθεται, διότι στον μεταξύ μας διάλογο (ο οποίος διακρινόταν από την έλλειψη της στοιχειώδους ευγένειας προς τον αντιφρονούντα με επιχειρήματα) με πολύ σιγουριά ανέφερε:

«Το τευχίδιο αυτό ήταν απάντηση σε κριτικές όπως αυτές που έγραψες; ΕΣΥ ΤΟ ΕΙΔΕΣ ΤΟ ΠΡΩΤΟΤΥΠΟ ΚΕΙΜΕΝΟ. ΟΛΟΚΛΗΡΟ;;; Απ΄οτι καταλαβαίνω ούτε το ξέρεις, άλλα συνηθίζεις να παρουσιάζεις ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΒΓΑΛΕΙΣ ΤΑ ΔΙΚΑ ΣΟΥ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ..»

Εκτίθεται, διότι και ο επιμελητής της εκδόσεως αυτής, αλλά και ο ίδιος ο αυτός Οικ. Πατριάρχης παραδέχονται ότι ειπώθηκε και εγράφη ως «ημών» και αυτό ακριβώς δικαιολογούν, δηλαδή τον λόγο που ειπώθηκε κατ΄ αυτόν τον τρόπον, ενώ ο κληρικός επέμενε ότι έγραφε «υμών»!!! Φυσικά και το ίδιο το ''πρωτότυπο'' κείμενο τον εκθέτει και πάλιν και θα δημοσιευτεί και αυτό.
Ο επιμελητής της εκδόσεως αναλύοντας τα δυσμενή σχόλια του περιοδικού «Παρακαταθήκη» (θα δημοσιεύσουμε και το τι ακριβώς έγραψε το περιοδικό), παραθέτοντας την πρώτη περίπτωση (από τις τρεις που θα αναλύσουμε και εμείς), καταλήγει λέγοντας (υπογραμμίσεις δικές μας): 

«Λέγει λοιπόν και αυτός, όπως ο Παναγιώτατος Οικουμενικός Πατριάρχης «ημών»  αντί «υμών».....» (σελ. 10)

Οπότε η πρώτη αναίρεση του επιχειρήματος του κληρικού που είχαμε τον διάλογο, έρχεται από το ίδιο το τευχίδιο που μας έφερε ως πειστική απόδειξη.... 

 

(συνεχίζεται)

 




ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ




0 comments:

Δημοσίευση σχολίου

 
Top