Ο Μιλάνου Ευλόγιος με τον Πάπα Ιωάννη-Παύλο τον Β΄!
Ρωτήθηκα από φίλους για τα όσα υποστήριξε προσφάτως κάποιος κληρικός, σχετικά με τον αποθανόντα Μιλάνου Ευλόγιο (κατά κόσμον Κλάους Χέσλερ).
Ο εν λόγω κληρικός, δυστυχώς εν μέσω ύβρεων, ειρωνειών και συκοφαντιών για τους διαφωνούντες, αποφάνθηκε ότι ο Ευλόγιος Μιλάνου:
(α) δεν είναι ψευδεπίσκοπος, όπως ισχυρίζονται κάποιοι, αλλά ορθόδοξος επίσκοπος, και
(β) δεν κοινωνούσε με τον ψευδοπατριάρχη Κιέβου Φιλάρετο μετά το 1992, όταν ο τελευταίος είχε αφορισθεί για τη συμμετοχή του στην ίδρυση της σχισματικής "Ουκρανικής Εκκλησίας του Πατριαρχείου Κιέβου".
Στις αυθαίρετες αυτές απόψεις, απαντώ με κανονικά - και όχι με κατά φαντασίαν - στοιχεία και αποδείξεις, ώστε οι πιστοί να μη παρασύρονται από επίδοξους "σωτήρες της Εκκλησίας" (διότι Ένας είναι Αυτός που σώζει την Εκκλησία, η Κεφαλή της, ο Κύριος ημών Ιησούς Χριστός).
Σχετικά με το (α), απορίας άξιον είναι πως ο εν λόγω κληρικός, (απόφοιτος δύο θεολογικών σχολών, όπως ισχυρίζεται), δεν θυμάται ότι ο ΙΕ΄ Κανόνας της Πρωτοδευτέρας Συνόδου αποκαλεί "ψευδεπισκόπους", όσους κηρύττουν αίρεση.
Και δεν μιλάμε μόνο για τα πασιφανή οικουμενιστικά ανοίγματα που είχε εκδηλώσει ο αποθανών (π.χ. με Παπικούς και Μονοφυσίτες), αλλά και για την αποδοχή εκ μέρους του του αναθεματισμένου και αντιχριστιανικού Τεκτονισμού!
Ιδού τα αδιαμφισβήτητα τεκμήρια της μασονικής ιδιότητας του Ευλογίου (η πιστοποίηση μέλους της Εθνικής Γαλλικής Μεγάλης Στοάς και επιστολή σε έναν μεγαλομασώνο της Γερμανίας με την μετάφρασή της):
Ήταν λοιπόν ή όχι "ψευδεπίσκοπος" κατά τους Ιερούς Κανόνες;
Σχετικά με το (β) ιδού τα τεκμήρια, από την επίσημη ιστοσελίδα του Ευλογίου (https://metropoliamilano.com/storia/) που αποδεικνύουν ότι αυτός κοινωνούσε με τους σχισματικούς της Ουκρανίας γενικώς και με τον Φιλάρετο ειδικώς, και μετά το 1992:
1. Εν πρώτοις διαβάζουμε ξεκάθαρα ότι η Μητρόπολή του (Μιλάνου και Ακουϊλίας) αναγνωρίστηκε ως αυτόνομη από την σχισματική ψευδεκκλησία του Φιλαρέτου! Ιδού το σχετικό απόσπασμα:
"Nel 1992 la Chiesa Ortodossa Ucraina Autocefala, unendosi ad una parte della Chiesa Ucraina di Kiev, guidata dal Metropolita Filarete, assume il nome di Chiesa Ucraina Ortodossa Patriarcato di Kiev.
Nel 1993 muore il Patriarca Mstyslav I di Kiev (Consacrato Vescovo dal Patriarcato Ecumenico di Constantinopoli ). In Ottobre, durante il Concilio Pan Ucraino viene eletto Patriarca Volodymir (Romanyuk). Costui è un personaggio dotato di forte carisma, confessore della fede, patriota della sua terra che per fedeltà al suo credo religioso e politico ha passato venti lunghi anni nei campi di concentramento in Siberia .
Nel 1994 il Patriarca Volodymir I ha riconosciuto il Santo Sinodo della Metropolia di Milano e Aquileia come Chiesa in comunione ma in Autonomia dandogli anche un TOMOS DI AUTONOMIA..."
(ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ: Το 1992 η Ουκρανική Αυτοκέφαλη Ορθόδοξη Εκκλησία, ενωμένη με τμήμα της Ουκρανικής Εκκλησίας του Κιέβου, υπό την ηγεσία του Μητροπολίτη Φιλάρετου, πήρε το όνομα της Ουκρανικής Ορθόδοξης Εκκλησίας του Πατριαρχείου Κιέβου.
Το 1993 πέθανε ο Πατριάρχης Κιέβου Μοστισλάβος I (χειροτονημένος Επίσκοπος από το Οικουμενικό Πατριαρχείο Κωνσταντινουπόλεως). Τον Οκτώβριο, κατά τη διάρκεια του Παν-Ουκρανικού Συμβουλίου, εκλέγεται ο Πατριάρχης Βολοντίμιρ (Ρομανιούκ). Είναι ένας χαρακτήρας προικισμένος με ισχυρό χάρισμα, ομολογητής της πίστης, πατριώτης του τόπου του, που από πιστότητα στις θρησκευτικές και πολιτικές του πεποιθήσεις, πέρασε είκοσι ολόκληρα χρόνια σε στρατόπεδα συγκέντρωσης στη Σιβηρία.
Το 1994 ο Πατριάρχης Βολοντίμιρ Α' αναγνώρισε την Ιερά Σύνοδο της Μητροπόλεως Μεδιολάνων και Ακουϊλίας ως Εκκλησία σε κοινωνία αλλά με Αυτονομία δίνοντάς της επίσης ΤΟΜΟ ΑΥΤΟΝΟΜΙΑΣ...).
2. Και μετά το 1992 συλλειτουργούσε με τους Ουκρανούς σχισματικούς ο Ευλόγιος, τόσο με τον προκαθήμενό τους (κατά τα έτη 1993-1995) Βολοντίμιρ, όσο και με τον διάδοχό του Φιλάρετο, στου οποίου την ενθρόνιση συμμετείχε! Ιδού τα φωτογραφικά τεκμήρια από την επίσημη ιστοσελίδα του (https://metropoliamilano.com/2019/01/23/in-memoria-del-metropolita-evloghios-i-20-gennaio-2019/):
Άνω: Συλλείτουργο του Ευλογίου με τους Ουκρανούς σχισματικούς επί Βολοντίμιρ (1993-1995)!
Κάτω: Ο Ευλόγιος μαζί με τον αφορισμένο Φιλάρετο στην ενθρόνιση του τελευταίου (22-10-1995)!
Σύμφωνα μάλιστα με την επίσημη βιογραφία του Ευλογίου (https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%95%D0%B2%D0%BB%D0%BE%D0%B3%D0%B8%D0%B9_(%D0%A5%D0%B5%D1%81%D1%81%D0%BB%D0%B5%D1%80)), η ρήξη με τον Φιλάρετο ήλθε ένα έτος μετά (το 1996), επειδή διαφώνησαν για την δικαιοδοσία των εν Αμερική ενοριών τους και την χρήση του λευκού επανωκαλύμμαυχου, που ήθελε αποκλειστικά ο τελευταίος...
Σημειωτέον δε ότι ο Ευλόγιος ουδέποτε είχε κοινωνία με την Κανονική Αυτόνομη Ουκρανική Εκκλησία του Πατριαρχείου Μόσχας (υπό τον μακαριστό Μητροπολίτη Κιέβου Βλαδίμηρο), όπως ισχυρίστηκε ο ως άνω κληρικός - που αποδείχθηκε ότι ο χαρακτηρισμός "ημιμαθής" που εξαπέλυσε επέστρεψε τελικά πάνω του -, αλλά μόνο με την σχισματική Αυτοκέφαλη ψευδεκκλησία του Φιλαρέτου όπως είδαμε.
Ξεκάθαρα λοιπόν η περίπτωση Ευλογίου είναι μια περίπτωση αιρετικού και σχισματικού επισκόπου, αλλά όχι μόνο. Ο Ευλόγιος υπήρξε και αρνητής της Αρχιερωσύνης του, αφού το 2012 απέστειλε προς το Πατριαρχείο Μόσχας αίτηση ένταξης σταματώντας επί ένα περίπου χρόνο να λειτουργεί ως Επίσκοπος και λειτουργώντας ως Αρχιμανδρίτης (τον υποβιβασμό αυτόν ο ΚΘ΄ Κανόνας της Δ΄ Οικουμενικής αποκαλεί "ιεροσυλία")!
Άνω: Ο Ευλόγιος την περίοδο που αρνούμενος την Αρχιερωσύνη του λειτουργούσε ως Αρχιμανδρίτης.
Κάτω: Η αίτηση του Ευλογίου προς το Πατριαρχείο Μόσχας στην οποία δηλώνει ρητώς "rinuncio al titolo di Metropolita della cui nominata Metropolia Ortodossa di Milano. In piena facolta mentale e capacita di inttedere e volete accetto le condizioni dettate dal Santo Patriarcato di Mosca e riconosco l'autorita del Santo Patriarca Kirill" (ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ: "Αποκηρύσσομαι τον τίτλο του Μητροπολίτη της Ορθοδόξου Μητροπόλεως Μιλάνου. Με πλήρη διανοητική ικανότητα και ικανότητα κατανόησης και επιθυμίας, αποδέχομαι τους όρους που υπαγορεύει το Ιερό Πατριαρχείο Μόσχας και αναγνωρίζω την εξουσία του Αγίου Πατριάρχη Κυρίλλου").
Κλείνω με το κερασάκι στην τούρτα. Ποιον άφησε ο Ευλόγιος διάδοχο στην ψευδεκκλησία του; Άφησε τον Αβόνδιο, ο οποίος συστήθηκε στο ελληνικό κοινό των αποτυχημένων αποτειχισμένων, ως ένας από τους συμμετέχοντες "επισκόπους" στην "χειροτονία" έτερου μιτροθήρα...
Τί εστί όμως Αβόνδιος; O Ioan Dimitrie Bica, όπως είναι το όνομά του, είναι Ρουμάνος, ο οποίος υπήρξε ο πρώτος κληρικός της Εκκλησίας της Ρουμανίας που δήλωσε δημοσίως το 2002 ότι είναι ομοφυλόφιλος και για αυτό καθαιρέθηκε και κατέφυγε στην Ιταλία (πηγή: https://www.gay-forum.it/topic/22614-la-coraggiosa-storia-di-padre-avondios-e-la-splendida-realt%C3%A0-del-lazzaretto/).
Εκεί γνώρισε τον Ευλόγιο ο οποίος τον "χειροτόνησε" "επίσκοπο" το 2008. Μετά τον θάνατο του Ευλογίου ανέλαβε την "Μητρόπολη Μιλάνου". Βρίσκεται σε κοινωνία με την παράταξη του "Λητής & Ρεντίνης" Φιλοθέου Κυνηγαλάκη. Ας δούμε και μία δήλωσή του για να δούμε πόσο ορθόδοξος είναι ο Αβόνδιος (πηγή: https://old.arcigayroma.it/NEWS.asp?id_dettaglio=380 ): "io sono di fede ortodossa aperto all’ecumenismo e a San Pietro, il Santo che unisce le due confessioni, quella cattolica e ortodossa" (ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ: "Είμαι ορθόδοξης πίστης ανοιχτός στον Οικουμενισμό και στον Άγιο Πέτρο, τον Άγιο που ενώνει τις δύο ομολογίες, την Καθολική και την Ορθόδοξη")! Στην ιστοσελίδα αυτή θα διαβάσετε και δηλώσεις του υπέρ της ομοφυλοφιλίας.
Βοήθειά σας...
Άνω: Ο Αβόνδιος στο Gay Pride της Ρώμης το 2007...
Κάτω: Ο, διάδοχος του Ευλογίου (https://metropoliamilano.com/sinodo/), Αβόνδιος ως "Επίσκοπος Μπρέσια & Ακουϊλίας"....
0 comments:
Δημοσίευση σχολίου