ΕΙΚΟΝΑ ΑΠΟ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΗΣ MARY RELFE

 

Στον γραμμωτό κώδικα δεν είναι κωδικοποιημένος ο «αριθμός του θηρίου».


Στον γραμμωτό κώδικα δεν υπάρχει «αριθμός του θηρίου», ούτε τρία εξάρια. Αυτό που οι Αντβεντιστές, οι Νεοπεντηκοστιανοί και οι οπαδοί του ΚΚΤΚ αποκαλούν κωδικοποιημένα τρία εξάρια, είναι γραμμές κλιμάκωσης. Είναι απαραίτητες για να μπορεί ο σαρωτής, που διαβάζει τον κώδικα, να τον αναγνωρίσει σωστά. Επειδή σε διαφορετικές συσκευασίες το μέγεθος του γραμμωτού κώδικα διαφέρει. Μέσω αυτών των τριών γραμμών ο σαρωτής καθορίζει το μέγεθος του γραμμωτού κώδικα και προσαρμόζει ανάλογα το στοιχείο ανάγνωσής του. Αυτό αναφέρουν μηχανικοί και ειδικοί[1]. Πίσω από αυτές τις γραμμές δεν υπάρχουν ούτε ψηφία ούτε αριθμοί· πρόκειται πραγματικά απλώς για γραμμές.

«Για να μετατραπούν οι γραμμές και τα κενά σε ψηφία, η συσκευή ανάγνωσης (scanner) πρέπει στην αρχή της ανάγνωσης του γραμμωτού κώδικα να καθορίσει αυτήν την κλίμακα – ουσιαστικά να προσδιορίσει το πλάτος της πιο στενής γραμμής ή του κενού. Αυτή η τιμή ονομάζεται «μονάδα». Όταν η δέσμη του σαρωτή διασχίζει τον γραμμωτό κώδικα, αρχικά συναντά τα βοηθητικά σημάδια. Μέσω αυτών καθορίζεται το μέγεθος της μονάδας, δηλαδή η κλίμακα που απαιτείται για την ανάγνωση των πληροφοριακών σημάτων. Στον κώδικα EAN-13 δεν υπάρχουν κρυφά ψηφία. Στο προαναφερθέν πρότυπο δίνονται τα ονομαστικά μεγέθη του γραμμωτού κώδικα (για συντελεστή μεγέθυνσης 1,0). Ωστόσο, σε συσκευασίες διαφορετικού μεγέθους, ο γραμμωτός κώδικας εφαρμόζεται σε διαφορετική κλίμακα: με συντελεστή μεγέθυνσης (ή σμίκρυνσης) από 0,8 έως 2,0»[2].

Δεύτερον, οι τρεις μεγάλες γραμμές του γραμμωτού κώδικα δεν μπορούν να αποτελούν ούτε τα τρία εξάρια ούτε το «πρότυπό» τους, επειδή είναι ίδιες μεταξύ τους. Στο κείμενο της Αποκάλυψης, η πρωτότυπη γραφή του αριθμού 666 αποτελείται από τρία γράμματα του ελληνικού αλφαβήτου, τα οποία δεν είναι ίδια και γράφονται διαφορετικά. Συνεπώς, οι ίδιες τρεις γραμμές του γραμμωτού κώδικα δεν μπορούν να αντιστοιχούν στα τρία διαφορετικά γράμματα του ελληνικού αλφαβήτου.
Τρίτον, οι γραμμωτοί κώδικες δεν μπορούν να αποτελούν το «χάραγμα του Αντιχρίστου», επειδή οι κώδικες είναι πολλοί και όλοι διαφορετικοί, αντιπροσωπεύουν διαφορετικούς αριθμούς και περιέχουν διαφορετικές πληροφορίες. Μπορεί να ειπωθεί ότι πίσω από κάθε γραμμωτό κώδικα υπάρχει ένα μοναδικό όνομα. Και για αυτόν τον λόγο δεν μπορούν όλοι μαζί να αντιπροσωπεύουν ένα και μόνο «όνομα του θηρίου» ή τον «αριθμό του ονόματός του».
Τέταρτον, στον γραμμωτό κώδικα δεν μπορεί να υπάρχει ο «αριθμός του θηρίου», επειδή εκεί δεν υπάρχει το όνομά του. Οι ίδιοι οι ιδεολόγοι του ΚΚΤΚ δεν αποκαλύπτουν το όνομα του θηρίου. Δεν έχουν παράσχει καμία αποκωδικοποίηση του γραμμωτού κώδικα από την οποία να γίνεται σαφές ποιο είναι το όνομα του θηρίου. Δεν μπορεί να μιλάμε για τον «αριθμό του θηρίου» χωρίς να γνωρίζουμε ποιο όνομα αντιστοιχεί σε αυτόν τον αριθμό – αυτά τα πράγματα είναι αλληλένδετα. Διότι ο ίδιος ο Ιωάννης ο Θεολόγος συνδέει με τα λόγια: «ο αριθμός του ονόματός του» (Αποκ. 13:18). Δεν μπορεί να υπάρχει «αριθμός ονόματος» χωρίς «όνομα» (του Αντιχρίστου), και το όνομα του Αντιχρίστου το ΚΚΤΚ ακριβώς δεν αποκαλύπτει, γιατί ο Αντίχριστος δεν έχει ακόμη εμφανιστεί και κανείς δεν γνωρίζει το όνομά του,[3] ούτε οι ίδιοι οι ιδεολόγοι του ΚΚΤΚ.
Κατά την Παράδοση της Ορθόδοξης Εκκλησίας, τόσο το όνομα του θηρίου όσο και ο αριθμός του ονόματος θα γίνουν γνωστά μόνο μετά την εμφάνιση του Αντιχρίστου. Αναφερόμενος στα έσχατα, ο ιερομάρτυρας Ιππόλυτος Ρώμης τονίζει:

«Σχετικά με το όνομά του δεν μπορούμε να πούμε κάτι συγκεκριμένο· μπορούμε μόνο να υποθέσουμε πώς ακριβώς σκέφτηκε και διδάχτηκε σε αυτή την περίπτωση ο μακάριος Ιωάννης. Διότι μόνο τότε, όταν εμφανιστεί ο ίδιος (ο Αντίχριστος), ο χρόνος θα αποκαλύψει το ζητούμενο»[4].

Την ίδια άποψη υιοθετεί και ο ιερομάρτυρας Ειρηναίος της Λυών:

«Εἶναι ἀσφαλέστερο καὶ πιὸ ἀκίνδυνο να περιμένωμε τὴν ἔκβασι τῆς προφητείας, παρά με εἰκασίες να προσπαθοῦμε να βροῦμε ἢ να μαντεύσωμε τὸ ὄνομα»…»[5].

Συνεπώς, στον γραμμωτό κώδικα δεν μπορεί να υπάρχει ούτε ο αριθμός του θηρίου ούτε το όνομά του, επειδή δεν υπάρχει Αντίχριστος.

Και, αφού στον γραμμωτό κώδικα (και σε όλα τα παράγωγά του) δεν υπάρχει ούτε ο «αριθμός του θηρίου» ούτε το «όνομά του», το ΑΦΜ δεν σημαίνει «αποκήρυξη του Χριστού». Συνεπώς, και ο ισχυρισμός του ΚΚΤΚ ότι η απόκτηση του φορολογικού αριθμού αποτελεί άρνηση του Χριστού είναι ψευδής.
Πέμπτον. Η διδασκαλία του ΚΚΤΚ σχετικά με τον γραμμωτό κώδικα και την ύπαρξη του «αριθμού του θηρίου» ξεχωριστά[6] από το ίδιο το «θηρίο» (τον Αντίχριστο), αναβιώνει την παλαιά γνωστική διδασκαλία της αριθμολογίας και της συμμετρικής μαγείας. Αυτό αποδεικνύεται από τον ισχυρισμό ότι ο γραμμωτός κώδικας μπορεί να επηρεάσει αρνητικά τη συνείδηση αυτού που τον λαμβάνει.
Έτσι, οι συλλογισμοί των ιδεολόγων του ΚΚΤΚ σχετικά με τον αριθμό 666 ως «κοσμικό κακό», «δια-μεσολαβητή» και «ενέργεια» του Αντιχρίστου αποκαλύπτουν σε αυτή τη διδασκαλία μια ειδωλολατρική κοσμοθεωρία – τη βάση του γνωστικισμού και των παραγώγων του: αστρολογίας, αριθμολογίας και μαγείας. Σε αυτό εκδηλώνεται ακόμη μια διαφορά του ΚΚΤΚ από την Παράδοση της Εκκλησίας.
Η Εκκλησία δεν αναγνωρίζει στους αριθμούς καμία «ενέργεια», «επίδραση στην ψυχή», «διαμεσολάβηση», «προβολή της ψυχής» κ.ά. Το αποτέλεσμα αυτής της «παράβλεψης» είναι ότι οι χριστιανοί δεν γνωρίζουν την ακριβή ημερομηνία γέννησης του Χριστού, ούτε έτος, ούτε μήνα, ούτε ημέρα.
Έκτον, όταν ο Απόστολος Ιωάννης ο Θεολόγος μιλάει για τον αριθμό του θηρίου, τον προσεγγίζει με σκοπό να τον εξευτελίσει λέγοντας: «Εδώ είναι η σοφία. Όποιος έχει νουν, ας υπολογίσει τον αριθμό του θηρίου, διότι είναι αριθμός ανθρώπινος» (Αποκ. 13:18). Δεν λέει «όποιος έχει νου Χριστού», αλλά «όποιος έχει νου, ας υπολογίσει…», και διευκρινίζει – «αυτός ο αριθμός είναι ανθρώπινος» (Αποκ. 13:18), δηλαδή απαιτείται ανθρώπινος νους.
Σύμφωνα με το συμπέρασμα του Αρχιμανδρίτη Ιανουαρίου (Ιβλέφ), ο Άγιος Ιωάννης ο Θεολόγος με αυτήν την προτροπή, κατά κάποιο τρόπο, λέει ότι για να καταλάβει κανείς για ποιον και για τι πρόκειται, δεν χρειάζεται να «έχει νου Χριστού». Ο Απόστολος καλεί τον αναγνώστη να παίξει με τη γεματρία – διαδεδομένη στην αρχαιότητα, της οποίας το νόημα ήταν η αποκάλυψη ονομάτων βάσει ενός δεδομένου αριθμού. Με αυτό δείχνει ότι πίσω από τον αριθμό 666 δεν υπάρχει τίποτα (εκτός από το όνομα του Αντιχρίστου). Δεν υπάρχει σε αυτόν ούτε «ενέργεια», ούτε «επίδραση στην ψυχή», ούτε «γέφυρες σύνδεσης» κ.λπ. Και αν το όνομα του Αντιχρίστου τελικά μπορούσε να αποτυπωθεί στο 333 ή στο 616 (έναν από τους παραλλαγμένους αριθμούς στην Αποκάλυψη), ο Απόστολος θα το είχε γράψει. Για τους Χριστιανούς της εποχής εκείνης, στους οποίους απευθυνόταν ο Απόστολος, το να ανακαλύψουν το όνομα για το οποίο μιλούσε δεν ήταν δύσκολο. 


(συνεχίζεται)






[1] Β.Υ. Κοροστέλεφ, «Σχετικά με τα σημάδια του γραμμωτού κώδικα και τον αριθμό “666”».

[2] Β.Υ. Κοροστέλεφ, «Σχετικά με τα σημάδια του γραμμωτού κώδικα και τον αριθμό “666”».

[3] Ομοίως, η δήλωση για την ύπαρξη του αριθμού του θηρίου στον γραμμωτό κώδικα συμφωνεί με τη διδασκαλία για τον Αντίχριστο, την οποία ανέλυσα στην παράγραφο «για τα έσχατα χρόνια». Δεδομένου ότι δεν υπάρχει «όνομα του θηρίου», επειδή δεν υπάρχει Αντίχριστος, το ΚΚΤΚ αναγκάζεται να διδάσκει ότι «στον κόσμο υπάρχει το πνεύμα του Αντιχρίστου, το οποίο μέσω του αριθμού 666 προετοιμάζει τον κόσμο για την έλευσή του». Βλ. παραπάνω στην παράγραφο «Η διδασκαλία του ΚΚΤΚ για τα έσχατα χρόνια https://entoytwnika1.blogspot.com/2025/08/4.html

[4] Ιππολύτου Ρώμης. «Περί Χριστού και Αντιχρίστου».

[6] Αυτή η διδασκαλία συνδέεται με τη διδασκαλία του ΚΚΤΚ «για τα έσχατα χρόνια», που εξετάστηκε παραπάνω.


0 Σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
Top