Οι αριθμοί φορολογίας υπάρχουν στην Ελλάδα από τη δεκαετία του 1960. Ονομάζονται ΑΦΜ εκεί. Στην αρχή εκδίδονταν ανά οικογένεια, στη συνέχεια έγιναν ατομικοί. Όλες οι ενορίες και όλα τα μοναστήρια (συμπεριλαμβανομένων εκείνων στο Άγιο Όρος) έχουν αυτούς τους αριθμούς, και όλοι οι πολίτες της Ελλάδος τους έχουν (συμπεριλαμβανομένων των μοναχών του ρωσικού μοναστηριού στο Άγιο Όρος). Εδώ μπροστά μου είναι ένα εισιτήριο για το πλοίο που μεταφέρει μοναχούς και προσκυνητές στο Άγιο Όρος από την Ουρανούπολη. Το πλοίο, «Άξιον Εστίν», ανήκει στο κοινό του Αγίου Όρους. Και στο εισιτήριο, δίπλα στο όνομα (Αγιορείτικες Γραμμές), είναι αυτό το ίδιο ΑΦΜ – 099645097. Η διαμαρτυρία της Ελληνικής Εκκλησίας δεν είναι κατά των αριθμών, αλλά κατά του ολοκληρωτικού κινδύνου ενός ηλεκτρονικού στρατοπέδου συγκέντρωσης και κατά της χρήσης σατανικών συμβόλων σε κρατικά έγγραφα. Και οι δύο διαμαρτυρίες είναι δίκαιες και κατάλληλες αλλά η δεύτερη δεν έχει αποδειχθεί πλήρως...
Σε κάθε περίπτωση, η πλήρης καταγραφή δίνει στο κράτος τη δυνατότητα να ασκεί αυστηρό έλεγχο στη ζωή των ανθρώπων και θα μπορούσε στην πραγματικότητα να οδηγήσει σε περιορισμό των πολιτικών δικαιωμάτων. Σε αυτή την περίπτωση, εάν ένα άτομο που δεν αντιστέκεται στην εγκαθίδρυση ενός νέου ολοκληρωτισμού διαπράξει αμαρτία, πρόκειται για αμαρτία «εναντίον του εαυτού του», όχι για αμαρτία έναντι ​​του Θεού.
Κάποιος που μετακομίζει από ένα απομακρυσμένο αγρόκτημα στην πόλη γίνεται πιο ευάλωτος στον έλεγχο, καθώς κινείται πιο κοντά στο κέντρο της κρατικής εξουσίας. Κάποιος που ζει με μισθό, γίνεται πιο ευάλωτος στην πίεση, καθώς το εισόδημά του καταγράφεται και παρακολουθείται με σαφήνεια. Κάποιος που εγγράφεται σε υπολογιστή τελικά θα κάνει ολόκληρο το πορτοφόλι του διαφανές... Αλλά τι σχέση έχει αυτό με την άρνηση του Χριστού; Κάποιος που περιπλέκει τη ζωή του μπορεί να κατηγορηθεί για έλλειψη προνοητικότητας, αλλά όχι για άρνηση του Χριστού, και αν αυτό είναι αμαρτία έναντι του εαυτού μου, τότε είναι καιρός να αξιολογήσω μόνος μου σε ποια περίπτωση θα ακολουθήσω το δρόμο των παραχωρήσεων ή θα υψώσω οδοφράγματα...
Τα δεσμά του υπολογιστή αποκτούν σημασία για έναν Χριστιανό μόνο υπό ένα σενάριο: αν το κράτος θεωρεί την ίδια την Ορθοδοξία απαγορευμένη. Δεν υπάρχει κανένας κίνδυνος σε αυτό το σύστημα για εκείνους τους ανθρώπους που έχουν συνδέσει ολόκληρη τη ζωή τους με την Εκκλησία (ακόμα και αν παραμένουν λαϊκοί, αλλά εργάζονται σε εκκλησιαστικά ιδρύματα). Είναι επικίνδυνο μόνο για τους «Νικόδημους» — ανθρώπους που πιστεύουν κρυφά, κρύβουν την πίστη τους από τους συναδέλφους τους... Υπήρχαν πολλοί τέτοιοι άνθρωποι στη σοβιετική εποχή. Αλλά στην εποχή του Αντίχριστου, δεν θα υπάρχει χώρος για τέτοια μυστικά. Η νέα τεχνολογία διευκολύνει το ξεσκέπασμα των απόψεων ακόμη και εκείνων των πιστών που δεν τις διαφημίζουν.
Όσοι φοβούνται την παρακολούθηση από την καταγραφή υπολογιστών, ουσιαστικά φοβούνται ότι θα είναι πιο δύσκολο για αυτούς να κρύψουν την Ορθοδοξία τους... Μόνο για αυτή την ομάδα ανθρώπων είναι επικίνδυνη η παρακολούθηση εκ των υπολογιστών. Αλλά εδώ, ανεξάρτητα από τον αριθμό των κατασκόπων και των υπολογιστών, ένας Χριστιανός πρέπει να είναι σε θέση να ομολογήσει την πίστη του. Τι θα έπρεπε να επιθυμεί ένας Χριστιανός εκείνη τη στιγμή; Να κρυφτεί και, σαν σοφός ψαράς, να επιβιώσει μέχρι το τέλος των διωγμών του Αντίχριστου; Ή μήπως θα έπρεπε να επιθυμεί να του γίνει δεκτή η ομολογία; Έτσι, η παρακολούθηση ανθρώπων μέσω υπολογιστή είναι άβολη μόνο για όσους θέλουν να κρατήσουν μυστικές τόσο τις αμαρτίες τους όσο και την πίστη τους. 
Το παράδοξο της μάχης κατά του αριθμού είναι ότι αυτή η μάχη χρειάζεται μόνο για όσους σκοπεύουν να αποκρύψουν την Ορθοδοξία τους στο μέλλον, αλλά αυτό ακριβώς είναι το αποτέλεσμα που ένα τέτοιο άτομο δεν θα επιτύχει ποτέ διότι θα έχει ήδη προστεθεί σε μια ειδική λίστα: «Στην διάταξή υπ΄ αριθ. 68, ο Μπουκάγιεφ τοποθετεί ορισμένους πολίτες στην κατηγορία των «προβληματικών» (δηλαδή, εκείνων που διαφωνούν με την κωδικοποίηση του Αριθμού)· προτείνει την ένταξή τους σε μια ειδική βάση δεδομένων «μέχρι να ληφθεί απόφαση για την εργασία με προβληματικά άτομα»[1]
Το αντιχριστιανικό κράτος χρειάζεται όλη αυτή την εξειδίκευση των υπολογιστών μόνο για να εντοπίσει με ακρίβεια τους «φανατικά» σκεπτόμενους Χριστιανούς. Και να που είμαστε έτοιμοι να συντάξουμε μόνοι μας τέτοιες λίστες! Έτσι, οι ιδιαίτερα ένθερμοι μαχητές κατά του αριθμού μπορούν να θεωρηθούν βοηθοί του Αντίχριστου (ελπίζω ασυνείδητοι), διότι διευκολύνουν σημαντικά το έργο της αστυνομίας, αναγκάζοντας ουσιαστικά τους Ορθόδοξους Χριστιανούς να εγγραφούν μόνοι τους... Κατόπιν αιτήματός τους, τοποθετείται σφραγίδα στα διαβατήρια των Ορθόδοξων Ουκρανών («Στα διαβατήρια ατόμων που, λόγω των θρησκευτικών ή άλλων πεποιθήσεών τους, αρνούνται να δεχτούν αριθμό ταυτότητας, γίνεται σημείωση που υποδεικνύει το δικαίωμά τους να πραγματοποιούν πληρωμές χωρίς αριθμό ταυτότητας»). Έτσι, πολύ σύντομα, ούτε καν ηλεκτρονικά, το ουκρανικό κράτος θα γνωρίζει τα ονόματα όλων των «ορθόδοξων φανατικών» του. 
Υπάρχουν δύο τρόποι κυνηγιού. Ο ένας είναι η μέθοδος των αιλουροειδών: να καταδιώκουν ήσυχα και ύπουλα το θήραμά τους, πλησιάζοντάς το σιωπηλά με ελαφρύ βάδισμα... Η δεύτερη μέθοδος είναι το κυνήγι με σκύλους, με γάβγισμα, πυροβολισμό και τον θόρυβο των σαλπίγγων. Σε αυτήν την περίπτωση, το ίδιο το θήραμα τρέχει έξω από την κρυψώνα του και τρέχει προς την κατεύθυνση που του υποδεικνύεται - προς τον σκοπευτή... Λοιπόν, ακριβώς αυτή η δεύτερη τεχνική - το κυνήγι - λειτουργεί τώρα. Δεν χρειάζεται καν να ψάχνετε για Ορθόδοξους Χριστιανούς - σπεύδουν να εγγραφούν οι ίδιοι ως Ορθόδοξοι. Και ποιος παρατάσσει τους πιστούς για αυτό το είδος εγγραφής; Είναι ακριβώς οι μαχητές κατά του αριθμού![2].

Γράφουν:

«Σύντομα ένα άτομο θα βρεθεί σε ένα σταυροδρόμι μεταξύ τριών δρόμων: του αριθμού, του θανάτου από έλλειψη μέσων διαβίωσης και της εξόδου σε μακρινές χώρες »[3].

Αυτό σημαίνει ότι οι αντιδρώντες καλούν τους Ορθόδοξους να περιθωριοποιηθούν, να γίνουν απόκληροι που έτσι δεν θα μπορέσουν με κανέναν τρόπο να επηρεάσουν την τύχη της χώρας τους. Πόσο αξιοσημείωτα συμπίπτουν οι στόχοι τους με εκείνους των ριζοσπαστικών «δημοκρατών»!
Ο πατήρ Πέτρος Ανδριέφσκι περιέγραψε σωστά αυτούς τους τρόπους «φυγής»:
«Είναι αξιοσημείωτο ότι ο συγγραφέας, με την επίμονη απόρριψη του Αριθμού, καταλήγει στο συμπέρασμα (ίσως σύμφωνα με τα σχέδια των Τεκτόνων): «Ήρθε η ώρα να εγκαταλείψουμε τις ελπίδες για να παραμείνουμε πιστοί στον Χριστό και ταυτόχρονα να επιβιώσουμε στις μεγάλες πόλεις». Ο συγγραφέας προτείνει την πώληση των περιουσιών από Ορθόδοξους Χριστιανούς και τη φυγή σε απομακρυσμένες περιοχές, μακριά από το κέντρο, ως το ασφαλέστερο μέσο για την επίτευξη της Βασιλείας των Ουρανών. Ας φανταστούμε ότι όλοι οι Ορθόδοξοι Χριστιανοί ακολουθούσαν αυτή τη συμβουλή: εγκατέλειψαν τα σπίτια τους, τα διαμερίσματά τους, τις εκκλησίες και τα μοναστήρια και κατέφυγαν σε μακρινές χώρες, επιλέγοντας οικειοθελώς ένα Ορθόδοξο γκέτο... Αισθάνονται οι συγγραφείς τέτοιων άρθρων ότι έχουν κάποια ευθύνη για τις απρόβλεπτες ενέργειες και τις διαλυμένες ζωές πολλών από τους αναγνώστες τους; Και θα ήταν ευάρεστη στον Θεό μια τέτοια αυτοθυσία, που γίνεται μάλλον από φόβο για χάρη ενός φανταστικού Αντιχρίστου (εφόσον εν έχει εμφανιστεί), και καθόλου για χάρη του Χριστού;»[4].
Και υπήρχε ένα ακόμη ερώτημα στο οποίο οι αντιδρώντες δεν μπορούσαν να απαντήσουν· ένα ερώτημα που τους έθεσαν οι ίδιοι οι άνθρωποι που είχαν τρομάξει: «Συνειδητοποιήσαμε ότι η αποδοχή αυτού του αριθμού αναγνώρισης είναι το πρώτο βήμα προς την αποδοχή της σφραγίδας του Αντίχριστου, και θα ήταν καλύτερο να μην δεχτούμε αυτόν τον αριθμό. Αλλά πώς θα συνεχίσουμε να ζούμε; Όσο ο Αντίχριστος δεν είναι εδώ, και κανείς δεν ξέρει ακριβώς πότε θα είναι, και αν, μέσω των προσευχών των αγίων ιερέων, η ώρα του δεν έρθει τώρα, αλλά αργότερα, τι θα κάνουμε τότε; Αν δεν εργαστούμε τώρα, και πεθάνουμε από την πείνα με όλη μας την οικογένεια, δεν θα θεωρηθεί αυτό αυτοκτονία; Άλλωστε, αυτό δεν είναι η πιο τρομερή αμαρτία;»[5].



[1] Στρέλτσικ Ε. «Οι πιστοί θα πληρώνουν φόρους. Στην εφορία έφτασαν νέα ερωτηματολόγια, ειδικά σχεδιασμένα για τους ορθοδόξους», 29.11.2000.

[2] «Απαιτούμε: … Να παρασχεθεί στους Ορθοδόξους πιστούς πολίτες η δυνατότητα να λαμβάνουν και να χρησιμοποιούν διαβατήριο, στο οποίο θα έχει αποκλειστεί η στήλη για την αναγραφή του αριθμού και του γραμμωτού κώδικα, και στο οποίο θα προσαρτάται ειδικό πιστοποιητικό (ένθετο ή σφραγίδα)» (Η Επισκοπή Βλαντιμίρ-Σούζδαλ κατά του ΑΦΜ. Ανοιχτή έκκληση προς τον Πρόεδρο της Ρωσικής Ομοσπονδίας Β. Β. Πούτιν // Ρωσικός Αγγελιαφόρος. 2001, № 7).

[3] «Χωρίς υπογραφή. Μπορεί να αποφευχθεί ο αριθμός; Ποιον να ακούσουμε και σε ποιον να πιστέψουμε.» // Ρωσικός Κήρυκας, αρ. 43–45, 2000.

[4] π. Πέτρος Αντριέφσκι. «Ο Αντίχριστος και η "αριθμοφοβία"» // (Η Χάρις του Αγίου Φωτός), αρ. 6, 2001.

[5] ''Ευαγγελισμός'', 1999, αρ. 19.
σ.σ. Φανταστείτε να πίστευαν στα σοβαρά, οι περισσότεροι χριστιανοί, δηλώσεις όπως εδώ: 
https://www.youtube.com/watch?v=WFmrhS-afc4&t=5374s και εδώ https://www.youtube.com/watch?v=aHbGDsqjdGo&t=1984s
















6 Σχόλια:

  1. Δυστυχώς όλα τα κείμενα αυτού του συγγραφέως είναι παραπλανητικά, γεμάτα σοφιστείες
    Αναμειγνύουν αλήθειες με ψεύδη κι ξέρουμε ποιος είναι πρωτομάστορας σε τέτοιες τακτικές...
    Μακρόσυρτα σεντόνια που ίσως εντυπωσιάζουν κάποιους κι έτσι κάνουν πιο εύκολη τη παραπλάνηση και το νανούρισμα

    Ας γίνω πιο συγκεκριμένος
    1) Εύηχοι, παραπλανητικοί τίτλοι άρθρων

    2) Σοφιστείες
    είναι χαρακτηριστικό π.χ. το κάτωθι απόσπασμα
    ''Σε κάθε περίπτωση, η πλήρης καταγραφή δίνει στο κράτος τη δυνατότητα να ασκεί αυστηρό έλεγχο στη ζωή των ανθρώπων και θα μπορούσε στην πραγματικότητα να οδηγήσει σε περιορισμό των πολιτικών δικαιωμάτων. Σε αυτή την περίπτωση, εάν ένα άτομο που δεν αντιστέκεται στην εγκαθίδρυση ενός νέου ολοκληρωτισμού διαπράξει αμαρτία, πρόκειται για αμαρτία «εναντίον του εαυτού του», όχι για αμαρτία έναντι ​​του Θεού''

    Ο ίδιος ο Κύριος (κι όχι μόνο οι Αγιοι Πατέρες) μας τόνισαν την ΠΛΗΡΗ αναγκαιότητα της Ομολογίας από τον Χριστιανό κι ο συγγραφέας αυτός μας λέει ότι το να μην αντισταθείς την εγκαθίδρυση του νέου ολοκληρωτισμού δεν είναι αμαρτία απέναντι στον Κύριο (!!!)
    Και μας έκανε και με bold υπογράμμιση τη σοφιστεία του στις τελευταίες λέξεις (!!!)
    Όταν ο Κύριος είπε ότι θα αρνηθεί όσους δεν τον ομολογήσουν έμπροσθεν των ανθρώπων
    Μιλάμε για σοφιστικέ νεο-Πατερικό διαχωρισμό της αμαρτίας απέναντι στον εαυτό μας κι απέναντι στον Κύριο, ο οποίος ΔΕΝ υφίσταται ούτε και σε απλούστερα της Ομολογίας ζητήματα
    Ακόμη και το εμβόλιο (που κάποιοι Πόντιοι Πιλάτοι Πνευματικοί λέγανε στο κόσμο ότι δεν είναι Πνευματικό θέμα), αντιβαίνει στο κάτωθι
    Οὐκ οἴδατε ὅτι ναὸς Θεοῦ ἐστε καὶ τὸ Πνεῦμα τοῦ Θεοῦ οἰκεῖ ἐν ὑμῖν;
    εἴ τις τὸν ναὸν τοῦ Θεοῦ φθείρει, φθερεῖ τοῦτον ὁ Θεός· ὁ γὰρ ναὸς τοῦ Θεοῦ ἅγιός ἐστιν, οἵτινές ἐστε ὑμεῖς. (Α Κορ. 3, 16-17)

    3) Αντιφάσεις
    (τα παθαίνουν αυτά οι σοφιστές όταν πλατιάζουν πολύ, προσπαθώντας να εντυπωσιάσουν
    θυμίζουν το "μπορεις να κοροϊδέψεις λίγους για πολύ ή πολλά άτομα για λίγο, όχι όμως πολλούς για μεγάλο διάστημα)

    Έτσι λοιπόν,
    ● απ τη μια μεριά μας λέει ότι δε χάλασε ο κόσμος να μην αντισταθείς στον νέου ολοκληρωτισμό, ότι ειναι τάχα αμαρτία μονάχα απέναντι στον εαυτό σου
    ● κι απ΄ την άλλη μεριά λέει
    ''Όσοι φοβούνται την παρακολούθηση από την καταγραφή υπολογιστών, ουσιαστικά φοβούνται ότι θα είναι πιο δύσκολο για αυτούς να κρύψουν την Ορθοδοξία τους... Μόνο για αυτή την ομάδα ανθρώπων είναι επικίνδυνη η παρακολούθηση εκ των υπολογιστών. Αλλά εδώ, ανεξάρτητα από τον αριθμό των κατασκόπων και των υπολογιστών, ένας Χριστιανός πρέπει να είναι σε θέση να ομολογήσει την πίστη του''

    Εννοείται λοιπόν ότι ένας Χριστιανός θα συνεχίσει να Ομολογεί τη Πίστη του αλλά με τους δικούς του Κανόνες και στο δικό του ρυθμό "φρόνιμος ως ο όφις"
    Όχι παίζοντας με τους κανόνες του Αντίχριστου συστήματος, που μπορεί π.χ. ΄μέσα σε μια μέρα να του πάρει τα παιδιά του, τα οποία θα βρίσκονται στο σχολείο, αν εκείνος πει κάτι εναντίον της προώθησης της ομοφυλοφιλίας, του μαθήματος σεξουαλικότητας στα σχολεία κ.τ.λ.
    ή αν δε τα εμβολιάσει

    4) Παραπλανητικές συγκρίσεις (βλ. άρθρο Νο2)
    της κατάστασης που βιαίως και ξαφνικώς ΕΠΙΒΛΗΘΗΚΕ στη Κουμμουνιστική Ρωσία, μ΄ αυτή που ΑΝΑΜΕΝΟΥΜΕ εμείς να έρθει κι ο συγγραφέας λέει ότι δε χάλασε ο κόσμος να εισέλθετε οικειοθελώς σ΄ αυτή τη κατάσταση

    Σταύρος


    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατά την άποψή σου αγαπητέ. Κατά την δική μου είναι απόλυτα ρεαλιστικές πέρα για πέρα δίχως βέβαια αυτό να σημαίνει ότι συμφωνώ απολύτως σε όλα τα γραφόμενα.
      Μας λέγεις για την ''αναγκαιότητα της ομολογίας της πίστεως'', και αυτήν την συνδέεις με την πολιτική! Άλλο η πολιτική, άλλο η κοινωνιολογία, και άλλο η θεολογία….. Αλλά για ποια επιτέλους ομολογία πίστεως ομιλείς; Σου ζήτησε κανένας να αρνηθείς τον Χριστό ή να προσκυνήσεις τα είδωλα ή τον Αντίχριστο;
      Παραθέτεις το απόφθεγμα Α΄ Κορ. 3, 16-17, και το ερμηνεύεις όπως εσύ θέλεις και το συνδέεις με το εμβόλιο! Το συγκεκριμένο χωρίο αφορά την αμαρτία αγαπητέ και μόνον την αμαρτία!

      Δια του λόγου το αληθές:

      «Ἐν συνεχείᾳ προσθέτει, ὡσὰν συμπέρασμα τὰ ἑξῆς «Δὲν γνωρίζετε ὅτι εἶσθε ναὸς τοῦ Θεοῦ;». Ἐπειδὴ δηλαδὴ εἰς τὴν προηγουμένην ὁμιλίαν ὡμίλησε περὶ ἐκείνων ποὺ διαιροῦν τὴν Ἐκκλησίαν, μέμφεται ἐν συνεχείᾳ καὶ τὸν πόρνον, οὐδέποτε μὲν ὄνομαστικῶς ἀλλὰ ἀορίστως ὑπαινίσσεται τὸν διεφθαρμένον βίον του καὶ διαχωρίζει τὸ ἁμάρτημα ἀπὸ τὴν δωρεάν, ἡ ὁποία τοῦ εἶχεν ἤδη δοθῆ. Κατόπιν ἀποτρέπει καὶ τοὺς ἄλλους ἀπὸ ὅσα ἀκριβῶς εἶχον ἤδη πράξει• διότι πάντοτε κάμνει τοῦτο, λαμβάνων ὡς ἀφορμὴν ὄσα πρόκειται να συμβοῦν ἢ ἔχουν ἤδη συμβῆ, εἴτε λυπηρὰ εἴτε ἀγαθά. ̓Απὸ μὲν τὰ μέλλοντα λέγει• «Ἡ ἡμέρα ἐκείνη θὰ τὸ φανερώσῃ διότι ἀποκαλύπτεται μὲ πῦρ», ἀπὸ ὅσα δὲ ἔχουν συμβῆ λέγει• «Δεν γνωρίζετε ὅτι εἶσθε ναὸς τοῦ Θεοῦ καὶ τὸ πνεῦμα τοῦ Θεοῦ κατοικεί μέσα σας; Ἐὰν κάποιος καταστρέψῃ τὸν ναὸν τοῦ Θεοῦ, θὰ τὸν καταστρέψῃ ὁ Θεός».
      Βλέπεις τὴν σφοδρότητα τοῦ λόγου; Αλλ' ἐν ὅσῳ εἶναι ἄγνωστον τὸ πρόσωπον τοῦ κατηγορουμένου, δὲν εἶναι τόσον βαρὺς ὁ λόγος, διότι ὅλοι συμμετέχουν εἰς τὸν φόβον, ποὺ προέρχεται ἀπὸ τὴν ἐπιτίμησιν. «Φθερεῖ τοῦτον ὁ Θεός» δηλαδὴ θὰ τὸν καταστρέψῃ. Τοῦτο δὲ δὲν σημαίνει ὅτι καταρᾶται, ἀλλὰ ὅτι προφητεύει. «Διότι ὁ ναὸς τοῦ Θεοῦ εἶναι ἅγιος», ἐνῷ ὁ πόρνος εἶναι βέβηλος.
      Πράγματι, τίποτε δὲν εἶναι τόσον παράλογον ὅσον ἡ ἁμαρτία, τίποτε δὲν εἶναι τόσον ἀνόητον καὶ μωρὸν καὶ βίαιον• ὅπου εἰσχωρήσῃ, ἀνατρέπει, συγχέει καὶ καταστρέφει τὰ πάντα• ἔχει ὄψιν δυσάρεστον, ἐνοχλητικὴν καὶ δυσβάστακτον. Καὶ ἂν κάποιος ζωγράφος τὴν ἐζωγράφιζε, νομίζω ὅτι δὲν θὰ ἔσφαλλεν, ἂν τὴν παρίστανεν ὡς ἑξῆς• ὡς μίαν δηλαδὴ γυναῖκα θηριόμορφον, βάρβαρον, πνέουσαν πῦρ, μοχθηράν, μαύρην, ὡσὰν ἐκείνας τὰς Σκύλλας ποὺ περιγράφουν οἱ ποιηταὶ τῶν ἐθνικῶν. Μὲ μύρια δηλαδὴ χέρια καταλαμβάνει τὴν σκέψιν μας καὶ ἀπροσδοκήτως εἰσορμᾷ καὶ κατασπαράσσει τὰ πάντα ὅπως οἱ σκύλοι, ποὺ δαγκάνουν κρφίως. ̓Αλλὰ μᾶλλον τί χρειαζόμεθα τὰς περιγραφάς, ἐφ ̓ ὅσον ἡμποροῦμεν νὰ φέρωμεν ἐδῶ εἰς τὸ μέσον αὐτοὺς ποὺ κατέχονται ἀπὸ αὐτήν;
      Ποῖον λοιπὸν θέλετε πρῶτον νὰ περιγράψωμεν; τὸν πλεονέκτην καὶ ἄρπαγα; Καὶ τί ὑπάρχει ἀναισχυντότερον ἀπὸ τοὺς ὀφθαλμοὺς ἐκείνων; τί εἶναι ἀναιδέστερον καὶ αἰσχρότερον; πράγματι δὲν στέκεται ἔτσι ἕνας σκύλος, ὅπως στέκεται. αὐτός, ὅταν ἁρπάζῃ τὰ πράγματα ὅλων. Τί εἶναι περισσότερον μολυσμένον ἀπὸ τὰ χέρια ἐκείνων; τί εἶναι θρασύτερον ἀπὸ τὸ στόμα ἐκείνου ποὺ ὅλα τὰ καταπίνει καὶ ὅμως δὲν χορταίνει». (Ι. Χρυσοστόμου).

      Διαγραφή
    2. Τα υπόλοιπα που γράφεις τα θεωρώ ανάξια σχολιασμού εκ μέρους μου διότι προσπαθείς να φέρεις επιχειρήματα ατυχή τα οποία με αφήνουν έκπληκτο, όπως π.χ. ''φρόνιμος ως ο όφις'' (!) και με όντως αντιφάσεις όπως: ''Εννοείται λοιπόν ότι ένας Χριστιανός θα συνεχίσει να Ομολογεί τη Πίστη του..'' αλλά: ''Όχι παίζοντας με τους κανόνες του Αντίχριστου συστήματος, που μπορεί π.χ. μέσα σε μια μέρα να του πάρει τα παιδιά του''', ε τότε για ποια ομολογία πίστεως μας ομιλείς; Αν φοβάσαι μην σου πάρουν τα παιδιά, κατά το παράδειγμα που δίνεις, τι θα κάνεις με το χάραγμα; θα το έπαιρνες για τα παιδιά σου; Αν πάλι ο ''αριθμός'' δεν είναι το χάραγμα, όπως θέλουν να τον συνδέσουν μερικοί…., τότε όλη αυτή η φασαρία δεν έχει καμία σχέση με την θεολογία, αλλά με την πολιτική και την κοινωνιολογία οπότε άλλο εντελώς θέμα. Ο πρωτοστάτης των αντιδράσεων ήδη δημιούργησε πολιτικό κόμμα, ας ενταχθούν εκεί όσοι θέλουν και ας γράφουν για αυτά που θέλουν, όπως π.χ. παρακολούθηση πολιτών κλπ. κ.λπ., και εις τα οποία ούτε γω αλλά ούτε και ο συγγραφέας διαφωνεί, αλλά δεν έχουν σχέση με θεολογική οπτική του ζητήματος.
      Όσον αφορά τα λυπηρά σχόλιά σου για την τότε κομμουνιστική ρωσία, δεικνύεις ότι έχεις άγνοια για τα γεγονότα που διαδραματίστηκαν εκεί, για τις αληθινές ομολογίες πίστεως, και για τους Αγίους που μαρτύρησαν για την πίστη τους. Μάλλον προτιμάς να διαβάζεις για τους ''αριθμούς'' που έδωσαν στους κρατούμενους οι Ναζί…….

      Διαγραφή
    3. Προφανώς δεν υπάρχει εδώ καμιά προϋποθεση διαλόγου, παρά μόνο ειρωνείες και διαστρέβλωση των λεγομένων μου
      Απλα θα απαντήσω εν συντομία κι εδώ θα τελειώσει η "κουβέντα" μας

      1) Έγραψες ολόκληρο κατεβατό για το θέμα υγείας κι εμβολίου, τη στιγμή που η Πίστη μας έχει πληθώρα ευχών υπέρ Υγείας, ο Κύριος αποκαλείται Ιατρός των ψυχών και των σωμάτων κι ένα από τα 7 Μυστήρια, το Άγιο Ευχέλαιο, αποσκοπεί σε μεγάλο βαθμό στο σώμα μας
      Έχει λοιπόν ή δεν έχει Πνευματική διάσταση το εμβόλιο ?
      Ρητορικό το ερώτημα, δυστυχώς δε περιμένω απάντηση από εσένα
      Ναι, χρησιμοποίησα λάθος χωρίο στη πρώτη τοποθέτηση, τυπικά έχεις δίκιο, αλλά ουσιαστικά ?

      2) Κι αφού έγραψες ολόκληρο κατεβατό "δικαιώνοντας" τον εαυτό σου στον τύπο κι όχι στην ουσία του δευτερεύοντος αυτού θέματος του σχολιασμού μου, ξεπέταψες στη συνέχεια όλα τα υπόλοιπα θέματα, τα οποία ήταν και τα κύρια του σχολιασμού μου
      Τα ξεπέταψες με ειρωνείες και διαστρεβλώσεις του λόγου μου

      Αν χρειαστεί λοιπόν να μην αρνηθώ τη Πίστη μου, μπορεί να πάρουν και τ παιδιά μου, αλλά θα τα προφυλάξω με όλες τις δυνάμεις μου
      Δε θα κάτσω εντός του Αντίχριστου συστήματος, ούτε να μου τα πάρουνε με ευκολία για ψιλοπήδημα, ούτε να κάνω μόκο για να μη μου τα πάρουνε

      Διαστρεβλώνεις κι αυτά που έγραψα για τη Ρωσία και μου κάνεις και κήρυγμα εσύ που μια χαρά ακολουθείς τη Σύνοδο των υποταγμένων, των Σεργιανιστών
      Η Θεολογική πλευρά της Ομολογίας που υπερτονίζεις, μήπως είναι αυτή που βλέπουμε από τη Σύνοδο σου ειδικά εδώ και καμιά δεκαριά χρόνια ?
      Στη Ρωσία λοιπόν δημιουργήθηκε μια κατάσταση που είχαν να αντιμετωπίσουν οι Χριστιανοί, χωρίς να έχουν άλλη επιλογή
      Εδώ μιλάμε για μια μελλοντική κατάσταση που κάποιοι τη παρουσιάζετε ότι δε χάλασε κι ο κόσμος αν λάβουμε μέρος σ΄ αυτή, αντί ο αγώνας σας να είναι κυρίως εναντίον της
      Απάντησε ότι θέλεις, εγώ τελείωσα.....αλλά μην διαστρεβλώνεις τα λόγια μου

      Διαγραφή
    4. Αν δεν υπήρχε προϋπόθεση διαλόγου, τότε δεν θα άνοιγα καθόλου συζήτηση μαζί σου.
      Ονομάζεις ως ''ειρωνείες'' και ''διαστρέβλωση'' την αναίρεση των ''επιχειρημάτων'' σου και λυπάμαι πολύ γι΄ αυτό αν το ύφος μου φαίνεται έτσι. Δεν το κάνω σκόπιμα.
      Το ''ολόκληρο κατεβατό'' είναι η Πατερική ερμηνεία στο χωρίο που εσύ παρέθεσες.
      Δεν τίθεται θέμα προσωπικής δικαίωσης, αλλά δικαίωσης της ακεραιότητας του μηνύματος του χωρίου και της διδασκαλίας της Εκκλησίας.
      Οι ευχές υπέρ υγείας, δεν έχουν καμία σχέση με την, όπως την ονομάζεις, ''πνευματική διάσταση'' του εμβολίου. Αυτά είναι δικά σου συμπεράσματα, και δεν θα ασχοληθώ με το εμβόλιο, διότι είναι θέμα που ήδη έχει σχολιασθεί και αναλυθεί παλαιότερα με πάμπολλα άρθρα από αυτήν την σελίδα.
      Είναι ανάξια σχολιασμού τα υπόλοιπα θέματα (αν και σου απάντησα εν μέρει), προς πλήρη ανάλυση, διότι δεν λέγεις και κάτι που να χρειάζεται ειδικό σχολιασμό ή ειδική ανάλυση.
      Όσο για την Σύνοδο που δήθεν ακολουθώ, μάλλον έχεις μπερδευτεί διότι ούτε ακολουθούσα, ούτε ακολουθώ κάποια Σύνοδο. Εσύ μάλλον ίσως ήσουν μπλεγμένος με ''Συνόδους'' και λόγω αυτού νομίζεις ότι ο καθείς ακολουθεί και κάποια ''Σύνοδο''. Αυτό το ''ακολουθείς Σύνοδο'' αφορά μόνον τις παλαιοημερολογίτικες παρατάξεις. Το ότι υποστήριζα ή υποστηρίζω τους παλ/τες, σε ότι ορθό φυσικά και όχι στρεβλό, δεν σημαίνει ότι ''ακολουθώ'', με την έννοια που δίνεις, κάποια παράταξη. Η Εκκλησία δεν χωρίζεται σε παρατάξεις και όσοι την χωρίζουν σε παρατάξεις, τότε ας δώσουν απολογία οι ίδιοι εκεί στο Μέγα Κριτήριο.
      Όσον αφορά την Ρωσία… αναγκαστική επίσης επιλογή δεν ακολουθεί και η Ελλάδα; Κάνω λάθος και έχεις άλλη επιλογή; Αν ναι τότε τι ταράζεσαι; Ακολούθα την άλλη επιλογή.
      Κανείς δεν λέγει ότι δεν χάλασε και ο κόσμος. Ο κόσμος χάλασε όντως, οι ψυχές που έχουν Χριστό μέσα τους δεν χαλάνε παρά μόνον αν οι ίδιες θέλουν, και ο τρόπος που χαλάνε είναι πλέον γνωστός.
      Ο αγώνας ξεκινά και τελειώνει εντός του ανθρώπου. Από εκεί προέρχονται και όλα τα εξωτερικά. Αν θέλει κανείς να αλλάξει την μελλοντική κατάσταση του κόσμου, τότε ας αλλάξει ο ίδιος πρωτίστως, ειδικά οι Χριστιανοί…..
      Τέλος, ευχαριστώ που μου έκανες και την τιμή να απαντήσεις εν συντομία, και επειδή εδώ κλείνεις και την κουβέντα, την κλείνω επίσης, όπως ευχαριστώ επίσης που μου επέτρεψες να απαντήσω και ότι θέλω.

      Διαγραφή
    5. To ευχάριστο είναι ότι έληξε σχετικά ήπια η κουβέντα μας κι ας διαφωνούμε

      Σε καμία Σύνοδο/παράταξη ΓΟΧ δεν ανήκω εδώ και 7 χρόνια

      Μήπως είναι ανάξιος σχολιασμού ο νεο - Πατερικός διαχωρισμός που κάνει ο συγγραφέας, δηλαδή της αμαρτίας απέναντι στον εαυτό μας κι απέναντι στον Κύριο ?

      Αυτό που μετάνιωσα είναι για τους δικούς μου χαρακτηρισμούς απέναντι στο συγγραφέα, αλλά δεν είναι κι εύκολο όταν βλέπεις κάποιον να κάθεται να κάνει τέτοιες διατριβές για να πείσει το κόσμο να ακολουθήσει αυτά τα συστήματα και χρησιμοποιώντας τέτοια "επιχειρήματα"
      Αντί να πολεμήσει αυτά τα συστήματα, με το δικό του λιθαράκι.....δε θα αλλάξει κάτι, όλα αυτά θα γίνουν κάποια στιγμή αλλά το θέμα είναι πως χρησιμοποιεί ο καθένας το λιθαράκι του

      Καλή συνέχεια

      Σταύρος

      Διαγραφή

 
Top