πρωτ.Δημ.Αθανασίου
Εισαγωγικά
Mετά από πολλή σκέψη δημοσιεύεται το παρακάτω άρθρο προκειμένου να απαντηθούν απορίες οι οποίες διατυπώθηκαν, είτε προφορικά, είτε γραπτά.
Σκοπός του παρόντος άρθρου είναι να αμφισβητήσει την εσφαλμένη (και συχνά στενόμυαλη) στάση ορισμένων Χριστιανών, που προσκολλώνται σε κείμενα αγίων με μία Ορθοδοξίζουσας μορφής Προτεσταντική νοοτροπία. Όπως δηλαδή οι Προτεστάντες μένουν κολλημένοι «στο γράμμα» της Αγίας Γραφής, χάνοντας το Πνεύμα, έτσι και μερικοί αδελφοί μας, από υπερβολική αγάπη και σεβασμό προς τους αγίους εκλαμβάνουν οτιδήποτε δουν γραμμένο από αυτούς, ως κατ’ ανάγκην «Θεία Αποκάλυψη», και επειδή το είπε κάποιος άγιος, ακόμα και λάθος αν είναι, αρνούνται πεισματικά να εξετάσουν με ανοιχτή διάνοια και μια διαφορετική θέση.
Γνωρίζω εκ των προτέρων ότι θα δεχτώ τα «πεπυρωμένα βέλη των αφοριστικών κριτικών » για τα γραφόμενα. Γι΄αυτό θα παρακαλέσω οι όποιες αντιρρήσεις γραφτούν ως σχόλια να είναι επώνυμες και τεκμηριωμένες. Διαφορετικά δεν θα απαντηθούν.
Η Επιστολή του Οσίου Παϊσίου:ΤΑ ΣΗΜΕΙΑ ΤΩΝ ΚΑΙΡΩΝ
Η Αντιχριστολογική και Εσχατολογική «θεολογία των νέων ηλεκτρονικών ταυτοτήτων», έντυπη και προφορική, χρησιμοποιεί την επιστολή του Οσίου Παϊσίου ως βασικό επιχείρημα εναντίον των νέων ταυτοτήτων. Μάλιστα στο διαδίκτυο κυκλοφορούν και οι διαφωνίες ιερωμένων σχετικά με το περιεχόμενο της επιστολής. Το συγκεκριμένο άρθρο δεν έχει σκοπό να αναπαράγει τις όποιες διαφωνίες, αλλά να εξεταστούν ορισμένα θέματα, χρησιμοποιώντας πηγές και αποδείξεις.
Α. Είναι η επιστολή γραμμένη από τον Όσιο;
Απάντηση. Άποψη του γράφοντα είναι ότι το τελικό κείμενο, όπως δημοσιεύεται δεν είναι μόνο του Οσίου. Έγιναν παρεμβάσεις από τρίτους, στους οποίους απευθύνθηκε ο Όσιος ζητώντας τη γνώμη τους. Δηλ. πρόκειται περί κειμένου συλλογικού. Το τελικό συλλογικό κείμενο ο Όσιος το ΥΠΕΓΡΑΨΕ και το μοίραζε.
Προκειμένου να τεκμηριώσουμε τις απόψεις μας παραθέτουμε τα εξής επιχειρήματα:
Α. Ο γραφικός χαρακτήρας στο κείμενο του εξωφύλλου της επιστολής είναι πολύ διαφορετικός από τον γραφικό χαρακτήρα στο κύριο μέρος της. Επίσης ο γραφικός χαρακτήρας σε ιδιόχειρα κείμενα του Οσίου που κυκλοφορούν, διαφέρουν κατά πολύ από τον γραφικό χαρακτήρα της επιστολής.
Β. Υπάρχει γραπτή μαρτυρία του μακαριστού Γέροντος Γεωργίου Καψάνη ότι ό Όσιος, εκτός από τα λειτουργικά βιβλία και τα Συναξάρια, διάβαζε μόνο ΑΓΙΑ ΓΡΑΦΗ και τα ΑΠΑΝΤΑ ΤΟΥ ΟΣΙΟΥ ΙΣΑΑΚ ΤΟΥ ΣΥΡΟΥ. Έγραψε ο μακαριστός γέροντας για τον Όσιο Παϊσιο:
«…Είχε το σπάνιο χάρισμα να αναπαύει ανθρώπους κάθε κατηγορίας, κάθε μορφώσεως και κάθε πνευματικής καταστάσεως. Ενθυμούμαι την περίπτωση ενός ψυχίατρου – ψυχαναλυτού που πέρασε από τη Μονή μας μετά την συνάντηση του με τον Γέροντα. Όχι μόνο είχε αναπαυθεί, αλλά και μου είπε ότι όσα του είπε ό Γέροντας, ήταν η τελευταία λέξη της ψυχιατρικής. Είναι γνωστό ότι ό π. Παΐσιος δεν διάβαζε άλλα βιβλία εκτός από το Ευαγγέλιο και τον Άββά Ισαάκ τον Σύρο» (π.Γεώργιος Καψάνης) (http://www.diakonima.gr)
Η αναφορά στην επιστολή της άποψης του Αγίου Ανδρέα Καισαρείας για τον Αντίχριστο και μάλιστα με ακριβείς παραπομπές της βιβλιογραφικής πηγής, σημαίνει ότι ο Όσιος είχε πρόσβαση σε ειδικές θεολογικές βιβλιοθήκες για μελέτη της Αποκάλυψης. Αυτό όμως λόγω της κελλιώτικης μοναχικής βιωτής του ήταν πολύ δύσκολο.
Γ. Υπάρχει μαρτυρία του καθηγητή της Πυρηνικής Ιατρικής κ.Καρακατσάνη ο οποίος δεν αμφισβητεί τη γνησιότητα της επιστολής, όμως λέει ότι ο όσιος του την έδωσε για να πει τη γνώμη του και μάλιστα ο καθηγητής διόρθωσε μία λάθος έκφραση του Αγίου. (εφημερίδα ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΑΛΗΘΕΙΑ 4 Οκτωβρίου 2023.Αριθμ φύλλου 426)
Αυτό σημαίνει ότι ο Όσιος δεν έμενε ποτέ στη δική του άποψη, αλλά ζητούσε και τη γνώμη άλλων για τα γραφόμενα και διόρθωνε ό,τι ήταν λάθος.
Αυτό τεκμηριώνεται και από μία άλλη μαρτυρία. Στο βιβλίο -Ο ΓΕΡΩΝ ΠΑΙΣΙΟΣ- του Αρχ.Χριστοδούλου Αγγελόγλου (ΑΓΙΟ ΟΡΟΣ 1994) και στην σελ.1894 γράφονται τα εξής:
«Την Μ.Τεσσαρακοστή του 1987 είχα κατέβει στον Γέροντα για κάποιο προσωπικό μου θέμα και ο Γέροντας μου είπε:
-Έγραψα ένα φυλλάδιο για το θέμα των ταυτοτήτων. Έχεις χρόνο να το δεις λίγο;
Αφού του είπα ότι έχω χρόνο και ότι ενδιαφερόμουν πολύ να το δω μου το έδειξε το κείμενο και συζητήσαμε διάφορα…..»
ΕΡΩΤΗΣΗ. Ο γ. Παϊσιος στο κείμενο αναφέρει, ότι «το θηρίο» στις Βρυξέλλες με το 666 έχει σχεδόν ρουφήξει όλα τα κράτη στο κομπιούτερ. Η κάρτα, η ταυτότητα, «η εισαγωγή του σφραγίσματος» τι φανερώνουν; Μ’ άλλα λόγια ο γέροντας αναφέρει, ότι κάθε κάρτα και κάθε ταυτότητα, που θα έχει προφανώς τον γραμμωτό κωδικό (b–c) θα έχει τον αριθμό 666. Το θέμα είναι, το barcode (b-c) έχει πραγματικά τον 666; Κάνει λάθος ο Γέροντας; |
Απάντηση:
Δεν λέγει ψέματα ο γέροντας, αλλά το πρόβλημα είναι, αν γνωρίζει το θέμα και σε τι βάθος το γνωρίζει. Επειδή το θέμα του barcode (b-c) είναι καθαρά επιστημονικό θα πρέπει να ρωτήσουμε τους ειδικούς. Η ανάγνωση του Γραμμωτού κώδικα είναι θέμα επιστημονικό και όχι μεταφυσικό!
Οι Άγιοι κάθε εποχής ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΟΥΤΕ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ, ΟΥΤΕ ΑΛΑΝΘΑΣΤΟΙ.
Ο «τέλειος εν Χριστώ άνθρωπος» δεν είναι ο αλάνθαστος ή αναμάρτητος, αλλά ο ταπεινός άνθρωπος που μετανοεί για τις αμαρτίες του. Στα κείμενα των αγίων Πατέρων, που στην πλειονότητά τους είναι γεμάτα από τη χάρη του Αγίου Πνεύματος, υπάρχουν ορισμένες ερμηνείες τους που είναι λανθασμένες ή προσωπικές τους απόψεις. π.χ. Σύνοδος χαρακτήρισε λάθος τη διδασκαλία του Αγίου Γρηγορίου Νύσσης ότι θα σωθούν και οι ασεβείς.
Όσον αφορά τη σχέση 666 και b-c θα πρέπει να το αναπτύξουμε σε άλλο ειδικό άρθρο. Προς το παρόν θα ξεκινήσουμε με τις επίσημες ανακοινώσεις ότι δεν εμπεριέχεται ο αριθμός 666 στον bar-code. Δηλώσεις ατομικές, ανεύθυνες και επιπόλαιες που χρησιμοποιούν οι εσχατολόγοι δεν έχουν καμία βαρύτητα, όταν ζυγίζονται με τις επίσημες. Αυτό ως συλλογισμός δεν ισχύει για τους πιστούς του δόγματος, »ού με πείσεις καν με πείσεις». Επίσης ανώνυμα χαρτιά με μύθους, είναι πνευματικώς εγκληματικό να κυκλοφορούν σε ναούς και μάλιστα υπό την ευλογία Επισκόπων. Οτιδήποτε ανώνυμο είναι ως να μην υπάρχει.
Επίσημες ανακοινώσεις ότι δεν εμπεριέχεται ο αριθμός 666 στον bar-code.
α) Ελληνική Πολιτεία, Εγκύκλιος 73951/18-6-97 του Υπουργείου Δικαιοσύνης.
β) Απάντηση Υπουργείου Υγείας στην Διαρκή Ιερά Σύνοδο, του ν. ημερολογίου, με ημερομηνία 15-1-99.
γ) Απάντηση Υπουργείου Εσωτερικών στη Διαρκή Ιερά Σύνοδο, του ν. ημερ/γίου, με ημερομηνία 11-5-99
δ) Πορτογαλική Προεδρία της Συμφωνίας Σένγκεν. Η Πορτογαλική Προεδρία αρνήθηκε επισήμως ότι υπάρχει ο αριθμός 666 στον γραμμωτό κωδικό.
ε) Του ΕΑΝ μέσω αντιπροσώπου, του κ. Δημητρακόπουλου Γ. στην Ελλάδα, ΕΛΚΕΣΗΠ. Ο κ. Δημητρακόπουλος Γ. Μηχανολόγος Μηχανικός και Τεχνικός Διευθυντής του Ελληνικού Κέντρου Σημάτων Προϊόντων, ΕΛΚΕΣΗΠ, και αντιπρόσωπος του Ευρωπαϊκού οργανισμού ΕΑΝ στην Ελλάδα, δήλωσε στο κανάλι MEGA, στις 20 Ιουνίου του 1997 ότι, »οι χαρακτήρες της αρχής του τέλους και της μέσης του BAR CODE είναι απλώς ειδικοί χαρακτήρες που δεν έχουν καμία σχέση με το ψηφίο 6.
στ) Του καθηγητή Πληροφορικής του Α. Π. Αθηνών Τσουκαλά.
ζ) Του καθηγητή Φυσικής του Πανεπιστημίου Πατρών Κουτσούκου.
η) Του Χημικού Μηχανικού και Θεολόγου Μιχαλολιάκου.
θ) Του μακαριστού Χημικού και Οικονομολόγου Καρδάση, πτυχιούχου Εφαρμογής ηλεκτρονικών υπολογιστών, Συστήματος πληροφορικής ΑS-400, Συστημάτων bar-code, Αγγλικής και Γαλλικής γλώσσας, Διασφάλισης ποιότητας ISO-9000.
ΕΡ: Ναι, αλλά πώς το λέει κατηγορηματικά ότι υπάρχει, ο γ. Παϊσιος; Πού το ξέρει, ποιος του το είπε; |
ΑΠ: Οι γεροντάδες και οι εξομολόγοι έχουν ένα κύκλο μαθητών γύρω τους, που τους διδάσκουν, αλλά και από τους οποίους μαθαίνουν τι γίνεται στον έξω κόσμο. Πώς γνώριζε ο γ. Παϊσιος τι γίνεται στην Αμερική, αν σφραγίζονται με ακτίνες laser, πόσοι σφραγίστηκαν, τι γίνεται στην Κίνα ή στην Αυστραλία; Προφανώς, δεν τα γνωρίζει εξ επιφοιτήσεως του Αγίου Πνεύματος, αλλά τα πληροφορήθηκε από ένα πνευματικοπαίδι του, που τον εμπιστεύεται ο γέροντας και ο οποίος του έφερε τα σχετικά βιβλία από την Αμερική και τα εξήγησε στον γέροντα.
ΕΡ: Δηλαδή, αυτά που λέγει ο γέροντας, τα πληροφορήθηκε από άλλον; Επομένως, εάν λέγει κάτι εσφαλμένο, αυτό θα οφείλεται σε κακή πληροφόρηση και δεν θα έχει ευθύνη ο ίδιος; |
ΑΠ: Προφανώς και δεν έχει ευθύνη ο γέροντας, μιας και έχει πέσει θύμα παραπληροφόρησης. Η αλήθεια βρίσκεται στις πληροφορίες, που δίνει ο κατασκευαστής του b–c και που δεν μπορεί να τις αμφισβητήσει κανείς.
ΕΡΩΤΗΣΗ: Έχει επηρεαστεί ο γέροντας Παϊσιος από την M.RELF;;; |
Απάντηση.
Στο βιβλίο-Ο ΓΕΡΩΝ ΠΑΪΣΙΟΣ -του Αρχιμ.Χριστοδούλου Αγγελόγλου (έκδοση 1994) και στην σελίδα 181 διαβάζουμε τα εξής:
«Κατέβηκα μια μέρα στο κελί του Γέροντα, πριν από την Μ.Τεσσαρακοστή του 1987.Τότε ήταν στην επικαιρότητα το θέμα των ταυτοτήτων με τον κωδικό 666. Ρώτησα τον Γέροντα, αν όντως σε αυτές τις ταυτότητες υπάρχει μέσα ο αριθμός αυτός της Αποκαλύψεως και εκείνος μού είπε:
-Βάλθηκαν με πολύ πονηρό τρόπο να περάσουν αυτό το οικονομικό σύστημα και να παγιδέψουν τους χριστιανούς. Σε μας εδώ έχουν πολύ καθυστερήσει. Στην Αμερική ήδη χαράζουν το όνομα του θηρίου με laser στο μέτωπο και στο χέρι.Το 1982 σφραγίστηκαν 3000 στην Αμερική και μάλιστα εκεί σφραγίζονται τιμητικά πρώτα τα διακεκριμένα πρόσωπα, σαν ένα είδος ξεχωριστής τιμής.
Μού έφερε τότε ο Γέροντας ένα χαρτί κινέζικης προέλευσης και ένα από εδώ από την Ευρώπη, το οποίο είχε μια δωδεκάδα κουμπιά (σούστες) το οποίο πάνω είχε ολοκάθαρο το 666, έτσι αριθμητικά. Μου έφερε επίσης κάτι διαφημιστικά έντυπα διαφόρων τραπεζών από την Αυστραλία, που διαφήμιζαν το οικονομικό σύστημα και βεβαίωναν για την ασφάλεια που παρέχει στον κάθε «σφραγισμένο» (στο μέτωπο και στο δεξί το χέρι).
Επίσης μού έδειξε και το βιβλίο της Αμερικανίδας M.S.RELFE .THE NEW MONEY SYSTEM 666. Και συνέχισε ο Γέροντας στενοχωρημένος……
(σελ.183).. Σήμερα η λογική των γνωστικών παρασύρει τους ανθρώπους. Οι άνθρωποι αγάπησαν τις διευκολύνσεις και έβαλαν στους εαυτούς τους δεσμά. Ενώ ξέρουν ότι τα τρία εξάρια (στο σύστημα του γραμμωτού κώδικα UPC είναι διαβολικό σημείο, αυτοί δέχονται να βάλουν την υπογραφή τους…)
Η Μ.RELF στο βιβλίο της μεταξύ των άλλων γράφει και τα εξής:
Απόσπασμα της Μ.RELF |
«Προς το σκοπό αυτό εντείνουν τις προσπάθειές τους τραπεζίτες, εκδοτικές εταιρίες Καρτών, τεχνικοί υπολογιστών και ηλεκτρονικοί, έτσι ώστε να κατορθώσουν να παραγάγουν τη Μια Κάρτα και τον Ένα Κώδικα που θα είναι υπεράνω των διαφορών που υπάρχουν σήμερα στις διεκπεραιώσεις και στα διάφορα συστήματα επαληθεύσεων. Για λόγους οικονομίας, υποψιάζομαι ότι η Παγκόσμια Κάρτα θα είναι μια Κάρτα με Μαγνητική Ταινία και Γραμμωτό κώδικα. Εφόσον το Σύστημα, κάποια μελλοντική στιγμή, θα πέσει στα χέρια της Παγκόσμιας Κυβέρνησης, θα πρέπει να αναμένουμε ένα Γραμμωτό Κώδικα που θα έχει ενσωματωμένο μέσα του Χάραγμα, τον αριθμό του ονόματος του Θηρίου (Αποκάλυψη 14:11)». «Αρχικά, ο αριθμός αυτός θα «χαράσσεται» σε μια κάρτα (μια κάρτα που θα παίζει ρόλο πιστωτικής κάρτας αλλά και δελτίου ταυτότητας και θα έχει παγκόσμια ισχύ). Σ’ ένα επόμενο στάδιο, ο αριθμός αυτός κατά τη Βιβλική προφητεία σφραγίζεται πάνω στο σώμα του ανθρώπου προσδιορίζοντας την ταυτότητά του. Όπως το χάραγμα αναγνώρισης επί ενός αντικειμένου είναι ένας γραμμωτός κώδικας, έτσι και το χάραγμα αναγνώρισης στην ταυτότητα – και αργότερα πάνω στον ίδιο τον άνθρωπο – θα είναι ένα πιστό αντίγραφο του γραμμωτού κώδικα. Σ’ αυτή τη φάση, κεντρικό ρόλο παίζουν οι Κυβερνήσεις, οι Τράπεζες και οι εταιρείες των πιστωτικών καρτών». |
Το βιβλίο της M.RELF μετάφρασε στα ελληνικά και ο Αγιορείτης Μοναχός Παρθένιος με τίτλο -ΑΝΗΣΥΧΗΤΙΚΑ ΣΗΜΕΙΑ ΤΩΝ ΚΑΙΡΩΝ-. Τυχαίο είναι η ομοιότητα των τίτλων της Επιστολής του Οσίου Παϊσίου (ΣΗΜΕΙΑ ΤΩΝ ΚΑΙΡΩΝ) και του μοναχού Παρθενίου;;;(ΑΝΗΣΥΧΗΤΙΚΑ ΣΗΜΕΙΑ ΤΩΝ ΚΑΙΡΩΝ);;;.
Παραθέτουμε, σαν απάντηση αρχικά δύο κείμενα: ένα απόσπασμα από το κείμενο ΤΑ ΣΗΜΕΙΑ ΤΩΝ ΚΑΙΡΩΝ του Οσίου και ένα από τα κείμενα του μοναχού Παρθενίου από το βιβλίο -ΤΑ ΑΝΗΣΥΧΗΤΙΚΑ ΣΗΜΕΙΑ ΤΩΝ ΚΑΙΡΩΝ-. Ο αναγνώστης ας βγάλει μόνος τα συμπεράσματά του.
Απόσπασμα από τα ΣΗΜΕΙΑ ΤΩΝ ΚΑΙΡΩΝ | Απόσπασμα από το βιβλίο ΑΝΗΣΥΧΗΤΙΚΑ ΣΗΜΕΙΑ ΤΩΝ ΚΑΙΡΩΝ. |
Πίσω λοιπόν από το τέλειο σύστημα “κάρτας εξυπηρετήσεως” ασφαλείας κομπιούτερ, κρύβεται η παγκόσμια δικτατορία, η σκλαβιά του αντίχριστου….. Και ενώ τα σημεία φαίνονται ξεκάθαρα “το θηρίο” στις Βρυξέλλες με το 666 έχει σχεδόν ρουφήξει όλα τα κράτη στο κομπιούτερ. Η κάρτα, η ταυτότητα, η εισαγωγή του σφραγίσματος, τι φανερώνουν;.. Μετά λοιπόν από την κάρτα, και την ταυτότητα, “το φακέλωμα” για να προχωρήσουν πονηρά στο σφράγισμα, θα λένε συνέχεια στην τηλεόραση, ότι πήρε κάποιος την κάρτα του και του σήκωσε τα χρήματα από την τράπεζα. Από την άλλη μεριά θα διαφημίζουν το “τέλειο σύστημα” το σφράγισμα στο χέρι η στο μέτωπο με ακτίνες λέιζερ, που δεν θα διακρίνεται εξωτερικά, με το 666 το όνομα του αντίχριστου. | «…Στο Λουξεμβούργο υπάρχει ένα τριώροφο κτίριο τής Ε.Ο.Κ. Διευθυντής του είναι ο κύριος αναλυτής και σχολιαστής τής Ε.Ο.Κ., ο Dr. HanricX Elderaan, Εβραίος. Το κτίριο αυτό στεγάζει το μεγαλύτερο κομπίουτερ του κόσμου. Είναι ένα γιγαντιαίο, αύτοπρογραμματιζόμενο κομπίουτερ που αναπτύχθηκε από την εταιρεία Burroughs. *Ο Dr. Eldeman το ονομάζει χαίδευτικά «το Θηρίο».Μα και ο Ευαγγελιστής Ιωάννης στην Αποκάλυψη μιλά για κάποιο «θηρίο». Τι παράξενη σύμπτωση! Έχει την ικανότητα να φακελώσει ηλεκτρονικά σήμερα 5 δις ανθρώπους. Όπως δήλωσε ο ίδιος, χρησιμοποιεί μια τριεξαψήφιο μονάδα για να δώσει έναν αριθμό σε κάθε άνθρωπο στη γη (6+6+6=18 Ψηφία). Η εργασία αυτή άρχισε διά μέσου του αριθμού κοινωνικών ασφαλίσεων, ταυτότητας, διπλώματος οδηγήσεως, πιστοποιητικού γεννήσεως, αριθμού διαβατηρίου ή χρήσεως πιστωτικών καρτών, όλοι οι κάτοικοι των προηγμένων βιομηχανικών κρατών είναι φακελωμένοι και συνεχώς παρακολουθούνται από το τέλος του Σήμερα, ίσως να έχει τελειώσει το φακέλωμα αυτό και για τον υπόλοιπο πληθυσμό της γης. Εκεί είμαστε γραμμένοι όλοι εμείς και σε λίγο με τη νέα μας ταυτότητα θα τροφοδοτουμε καθημερινά το «θηρίο«. Η κάθε χρήση της νέας μας ταυτότητας, που το φέρει επάνω της τον γραμμωτό κώδικα και το 666. θα περνά τελικά στο φάκελο του καθενός μας στις Βρυξέλλες. Εκεί όπως είναι γνωστό υπάρχει το κτίριο διοικήσεως τής Ε.Ο.Κ. Στους τρείς από τους 13 ορόφους του, είναι έγκατεστημένο ένα όμριο κομπιούτερ με εκείνο του Λουξεμβούργου….Η νέα μας ταυτότητα είναι το τελευταίο σκαλοπάτι πριν από το χάραγμα στο χέρι ή στο μέτωπο. Η ταυτότητά μας ίσως μπορεί να χαθεί, να κλαπεί, να ξεχαστεί, το χέρι και το μέτωπο ποτέ. Το σφράγισμα θα γίνει με ακτίνες λέηζερ.(σελ.15-16) |
Επίσης στο βιβλίο-Γέροντος Παϊσίου Αγιορείτου, Λόγοι Β΄, Πνευματική Αφύπνιση, σελ. 183 – 187-Έκδοση Ησυχαστηρίου Ιωάννη Θεολόγου Σουρωτής γράφονται και τα εξής:
«….Σιγά – σιγά, μετά την κάρτα και την ταυτότητα, δηλαδή το «φακέλωμα», θα προχωρήσουν πονηρά στο σφράγισμα. Με διάφορα πονηρά μέσα θα κάνουν εκβιασμούς, για να δέχονται οι άνθρωποι το σφράγισμα στο μέτωπο ή στο χέρι. Θα στριμώξουν τα πράγματα και θα πουν: «Μόνο με τις κάρτες θα κινείστε, τα χρήματα θα καταργηθούν». Θα δίνει κανείς την κάρτα στο κατάστημα και θα ψωνίζει, και ο καταστηματάρχης θα παίρνει τα χρήματα από την Τράπεζα. Όποιος δεν θα έχει κάρτα, δεν θα μπορεί ούτε να πουλάει, ούτε να αγοράζει. Από το άλλο μέρος θα αρχίζουν να διαφημίζουν «το τέλειο σύστημα», το σφράγισμα με ακτίνες λέιζερ με το 666 στο χέρι ή στο μέτωπο, που δεν θα διακρίνεται εξωτερικά. Συγχρόνως στην τηλεόραση θα δείχνουν ότι ο τάδε πήρε την κάρτα του τάδε και του πήρε τα χρήματα από την Τράπεζα και θα λένε συνέχεια: «Πιο σίγουρο είναι το σφράγισμα με ακτίνες λέιζερ στο χέρι ή στο μέτωπο, γιατί μόνον ο κάτοχος ξέρει το νούμερό του. Το σφράγισμα είναι το τελειότερο σύστημα. Ούτε το κεφάλι μπορεί να πάρει ο άλλος, ούτε το χέρι, ούτε το σφράγισμα το βλέπει». Γι’ αυτό τώρα αφήνουν τους ληστές, τους κακοποιούς να οργώνουν. Δεκαπέντε Κελλιά λήστεψαν εκεί γύρω στις Καρυές. Έναν τον σκότωσαν, για να τον ληστέψουν. Έτσι θα βρει τότε ευκαιρία ο καθένας να καταπατήσει και να πάρει ό,τι θέλει. Ας πούμε, αν θέλει να καταπατήσει ένα χωράφι, θα πει ότι ήταν δήθεν του παππού του ή ότι το είχε νοικιάσει κάποτε για βοσκοτόπι, οπότε άντε να βρεις άκρη. Θα πουν μετά οι αρμόδιοι: «Δυστυχώς δεν μπορούμε να τους ελέγξουμε· ο έλεγχος μόνο με το κομπιούτερ μπορεί να γίνει», και θα προχωρήσουν στο σφράγισμα. Θα χτυπάει μετά το κομπιούτερ, θα βλέπει αν είσαι σφραγισμένος, για να σε εξυπηρετήσει ή όχι.
Τι προτείνει ο Όσιος Παϊσιος να πράξουμε..
Στο βιβλίο -Ο ΓΕΡΩΝ ΠΑΪΣΙΟΣ- στην σελ.182 γράφονται τα εξής:
«Πολλοί ξέροντας την θέση μου, το ότι δεν συμφωνώ με όλα αυτά για την έκδοση αυτών των ταυτοτήτων, είπαν: «Ε, τι κι αν είπε ο Παϊσιος αυτό΄; Μια γνώμη ενός καλόγερου είναι αυτή, δεν είναι η γνώμη της Εκκλησίας». Αυτό όμως δεν είναι σωστό .Εγώ δεν εξέφρασα καμία δική μου γνώμη. Απλώς υποδεικνύω ταπεινά, σε όσους μου το ζητούν, την γνώμη της Εκκλησίας, που είναι το Ευαγγέλιο και τα λόγια του Χριστού….»
«Να κρατήσετε τις παλιές ταυτότητες και να ξεσηκωθείτε, αν θελήσουν να σας δώσουν τέτοια ταυτότητα. «Ταυτότητα» θα πει ότι ταυτίζεσαι· αντιπροσωπεύει, δηλαδή, αυτό που είσαι»! (Μαρτυρίες προσκυνητών, Γέροντας Παΐσιος ο Αγιορείτης 1924 – 1994, Νικολάου Ζουρνατζόγλου, τόμος Β’, εκδόσεις Αγιοτόκος Καππαδοκία, Θεσσαλονίκη 2012, σελ. 215 – 216)
Από το επίσημο βιβλίο του Ιερού Ησυχαστηρίου «Ευαγγελιστής Ιωάννης ο Θεολόγος» στην Σουρωτή, όπου ο τάφος του Αγίου Παΐσίου και με τα λόγια που ο ίδιος είπε επί λέξει στις γερόντισσες, που αποτελούσαν πνευματικά του παιδιά, παραθέτουμε ό,τι ακριβώς είπε ο Γέροντας μεταξύ 1987 – 1994, για τις νέες ταυτότητες, που θα είναι πια ηλεκτρονικές, με τσιπ (Γέροντος Παϊσίου Αγιορείτου, Λόγοι Β΄, Πνευματική Αφύπνιση, σελ. 183 – 187)
«- Ο κόσμος, Γέροντα, ρωτάει τι να κάνουν σχετικά με τις νέες ταυτότητες.
– Εσείς καλύτερα, όταν σας ρωτούν, να τους λέτε να συμβουλεύονται τους Πνευματικούς τους και να κάνουν υπομονή να δουν πως θα ενεργήσει η Εκκλησία, γιατί πολλοί κάνουν ερωτήσεις, αλλά λίγοι καταλαβαίνουν τις απαντήσεις. Αφού ξεκάθαρα το γράφω στο φυλλάδιο «Σημεία των καιρών», ας ενεργήσει ο καθένας ανάλογα με την συνείδηση του».
Επίλογος
Οι άγιοι ως ασφαλείς οδοδείκτες στην Οδό της σωτηρίας, δεν ήταν αλάθητοι, ούτε η Ορθόδοξη πίστη τους δέχεται ως αλάθητους.
Ο Άγιος Φώτιος Πατριάρχης Κων/λεως γράφοντας στον Μητροπολίτη Ακυλείας για το θέμα αποδίδει τα λάθη:
- Στις δύσκολες περιστάσεις που ανάγκαζαν πολλούς Πατέρες να παραποιήσουν τα πράγματα, επειδή και οι ίδιοι δεν μπόρεσαν να τα κατανοήσουν.
- Στο πνεύμα της οικονομίας. Κατανοώντας την αδυναμία των ανθρώπων να καταλάβουν το πραγματικό νόημα των πραγμάτων, συγκατέβαιναν.
- Μίλησαν με αυστηρό τρόπο ελέγχοντας τους αιρετικούς που πολεμούσαν την Εκκλησία.
- Στην άγνοια που είχαν, κάτι φυσικό για τους ανθρώπους.
Περί της επιστολής του π. Παϊσίου: «Σημεία των καιρών» (Γ΄ Μέρος)
Περί της επιστολής του π. Παϊσίου: «Σημεία των καιρών» (Δ΄ Μέρος)
Περί της επιστολής του π. Παϊσίου: «Σημεία των καιρών» (E΄ Μέρος)
Περί της επιστολής του π. Παϊσίου: «Σημεία των καιρών» (ΣΤ΄ Μέρος)
Περί της επιστολής του π. Παϊσίου: «Σημεία των καιρών» (Ζ΄ Μέρος)
0 comments:
Δημοσίευση σχολίου