αλλά κακό που φυτρώνει και αναπτύσσεται μέσα σου».
Η σύνδεση μεταξύ των
ανθρώπων της εκκλησίας και της κοινωνίας δεν είναι μόνο επιβλαβής. Μπορεί
επίσης να είναι αρκετά ωφέλιμη για την κοινωνία (και για την ίδια την
Εκκλησία).
Επιτρέψτε μου να εξηγήσω με το δικό μου παράδειγμα: μέχρι στιγμής, μου έχει
προσφερθεί μόνο ένας αριθμός μητρώου στο Κρατικό Πανεπιστήμιο και μέχρι στιγμής,
έχω αρνηθεί. Τι γίνεται όμως αν μια μέρα η αποδοχή του αριθμού γίνει προϋπόθεση
για τη συνέχιση των διαλέξεών μου στο Κρατικό Πανεπιστήμιο; Τότε θα συμπληρώσω
την κατάλληλη φόρμα.
Όχι από φόβο (γιατί δεν υπήρχε και δεν θα υπάρχει καμία απειλή εδώ).
Όχι από ματαιοδοξία ή επιθυμία για άνεση διότι αν αναζητούσα χρήματα ή φήμη, θα
είχα αρχίσει να διαμαρτύρομαι κατά του Αριθμού, διότι η καλή φήμη δημιουργείται
ακριβώς στα μοναστήρια. Σήμερα, είναι πιο εύκολο να κάνεις όνομα μέσα στο κύμα
διαμαρτυριών. Είναι πιο εύκολο και πιο μοντέρνο να είσαι «αντιφρονών». Οι
ομιλίες μου υπέρ του Αριθμού και κατά ορισμένων μοναστηριακών
φυλλαδίων είναι πιο πιθανό να μου δημιουργήσουν κακή φήμη.
Δεν θα δεχόμουν τον Αριθμό από την επιθυμία να διατηρήσω τον πανεπιστημιακό μου
μισθό· ο μισθός μου στο Κρατικό Πανεπιστήμιο είναι εντελώς συμβολικός και είμαι
διατεθειμένος να δώσω διαλέξεις εκεί χωρίς αυτόν.
Αν αποδεχτώ λοιπόν, θα το κάνω για χάρη των φοιτητών ώστε να μπορώ να συνεχίσω
να προσεγγίζω εκατοντάδες νέους και ταλαντούχους ανθρώπους με μια μαρτυρία
Ορθοδοξίας. Για να αποτρέψω το Κρατικό Πανεπιστήμιο από το να γίνει καταφύγιο
για αιρέσεις, θα προσπαθήσω να παρατείνω την παρουσία μου εκεί όσο το δυνατόν
περισσότερο.
Αλλά αν ξαφνικά οι πανεπιστημιακές αρχές αρχίσουν να παρεμβαίνουν στο
περιεχόμενο των διαλέξεών μου και απαιτήσουν να τονίσω τα «κοινά χαρακτηριστικά
όλων των πνευματικών παραδόσεων της ανθρωπότητας» και να πω καλά λόγια για τις
νεοεμφανιζόμενες αιρέσεις και τους «γκουρού», τότε θα φύγω.
Οι Χριστιανοί υπάρχουν όχι μόνο στα μοναστήρια αλλά και στον κόσμο. Δεν πρέπει
να εγκαταλειφθούν. Πρέπει να φύγει κανείς από την ιστορία, από την κοινωνία,
μόνο με το τελευταίο κουδούνι. Δεν έχει χτυπήσει ακόμα.
Όταν ένας μοναχός λέει ότι αρνείται να πάρει αριθμό, είναι λογικό. Ένας μοναχός
είναι νεκρός για τον κόσμο, δεν έχει προσωπική περιουσία, δεν έχει πρόθεση να
λάβει μισθό ή σύνταξη, ή να παρέχει εκπαίδευση ή τροφή στα παιδιά του... Αλλά
γιατί όλοι οι εκκλησιαζόμενοι πρέπει να τοποθετούνται στο ίδιο μοναστηριακό
πρότυπο;
Και το τρίτο «αλλά». Για να ακολουθήσει κανείς τον Χριστό, πρέπει να αφήσει τα
πάντα πίσω του. Αλλά συγκεκριμένα να ακολουθήσει τον Χριστό, όχι μια φυλλάδα ή
έναν πνευματικό πατέρα...
Αναμφίβολα, όταν κάποιος επιλέγει ανάμεσα στο ψωμί και τον Χριστό, πρέπει να
επιλέξει τον Χριστό, αλλά είναι πράγματι διαθέσιμη μια τέτοια επιλογή σήμερα;
Άνθρωποι, με πλύση εγκεφάλου από τα φυλλάδια, επιμένουν ότι ναι, αυτή ακριβώς
είναι η επιλογή που έχει έρθει. Αλλά αν το δούμε πιο νηφάλια, πού βρίσκεται η
άρνηση του Χριστού;
Υπάρχουν άνθρωποι που, για κάποιο λόγο, θέλουν πραγματικά να φοβούνται οι ίδιοι
και να τρομάζουν και τους άλλους. Έτσι, έχουν δημιουργήσει έναν αυτοτελή και
επομένως αδιάσειστο μύθο: η αποδοχή ενός αριθμού είναι, στην πραγματικότητα,
ένας όρκος πίστης στο σύστημα του Αντίχριστου και μια αποκήρυξη του Χριστού. Με
λίγα λόγια: όλοι όσοι δεν φοβούνται μαζί μας είναι ήδη νεκροί. Δεν μπορεί κανείς να κρίνει τη συμπεριφορά ενός άλλου ατόμου με βάση αποκλειστικά
το δικό του σύστημα ιδεών. Δεν μπορεί κανείς να κρίνει ένα άτομο χωρίς να
γνωρίζει τα κίνητρα των πράξεών του.
Στο μέλλον, θα μπορούσαν να προκύψουν σοβαρά προβλήματα από τους τρέχοντες
αριθμούς. Αλλά δεν ξεκίνησαν όλα με τους αριθμούς. Βλέπετε, αν αυτό είναι ένα
βήμα προς τα τελευταία γεγονότα, σίγουρα δεν είναι το πρώτο.
Από την οπτική γωνία της κοινωνικής χειραγώγησης, το πρώτο βήμα ήταν η αρχική
ανταλλαγή αγαθών. Στη συνέχεια ήρθε η εμφάνιση του πρώτου χρήματος και στη
συνέχεια η εισαγωγή φόρων... Η έλευση των εγγράφων ταυτότητας θα πρέπει επίσης
να συμπεριληφθούν στην αντίστροφη μέτρηση αυτής της μελλοντικής καταστροφής.
Ένα άλλο βήμα σε αυτή την πορεία δεν πρέπει να ξεχαστεί: οι πρώτες απογραφές
πληθυσμού. Αλλά... Εδώ επιστρέφουμε εκεί που ξεκινήσαμε: ο ίδιος ο Σωτήρας
απογράφηκε στην Ρωμαϊκή παγανιστική Αυτοκρατορία...
Αν δεν μιλάμε για προσωπική, αλλά για μια κοινή ιστορία, τότε είναι πράγματι
αλήθεια ότι στην εκκλησιαστική μας ιστορία, βρίσκουμε μέτρο
συμβιβασμού με το πνεύμα της εποχής και τις διάφορες τυραννίες και ιδεολογίες
της, όμως η χριστιανική συνείδηση παρέμεινε αναλλοίωτη. Η ιστορία της Εκκλησίας δεν ξεκίνησε χθες και έχει ήδη πολλές ντροπιαστικές
σελίδες. Ακόμη και αν η στάση της μη διαμαρτυρίας της Εκκλησίας, σχετικά με τον
αριθμό, είναι λανθασμένη, σίγουρα δεν θα ήταν η πρώτη.
Από πνευματική, ασκητική οπτική γωνία, η αποδοχή ενός Αριθμού δεν είναι το
πρώτο βήμα προς την «αλλοίωση» της ψυχής. Γιατί να προσποιούμαστε αθωότητα;
Δεν έχει ο καθένας μας σημάδια στην ψυχή του; Είναι όντως αλήθεια ότι ο καθένας
μας έχει συνείδηση τόσο καθαρή όσο ενός τρίχρονου παιδιού; Δεν υπάρχει κάτι που να μας συνδέει με τον «κόσμο» εκτός από αυτό το σύνολο αριθμών; Άλλωστε, το πρώτο βήμα που κάνει ένα μωρό στη γη είναι ήδη ένα βήμα προς τον
μελλοντικό του τάφο. Πρέπει λοιπόν να σταματήσουμε να μαθαίνουμε στα παιδιά να
περπατούν εντελώς; Οποιοδήποτε νήμα που συνδέει ένα άτομο με την κοινωνία θα
μπορούσε να γίνει ο ιστός που το αλυσοδένει σε έναν κόσμο ανελευθερίας. Τα
πάντα τελικά θα στραφούν εναντίον μας. Πρέπει λοιπόν να εξαλείψουμε αυτό το
«πάντα» τώρα;
Η υπόθεση ότι ο Αντίχριστος θα χρησιμοποιήσει τις συσκευές τεχνολογίας,
δεν αποτελεί επαρκές επιχείρημα για την καταπολέμηση της τεχνολογίας. Ο
Αντίχριστος θα χρησιμοποιήσει σιδηροδρόμους και αεροπλάνα για να μεταφέρει τους
επιτρόπους και τους ιεροκήρυκες του, αλλά αυτός δεν είναι λόγος να καταστρέψει
κανείς δρόμους και αεροδρόμια. Ο Αντίχριστος θα χρησιμοποιήσει τυπογραφεία για
να κηρύξει τις ιδέες του, αλλά αυτός δεν είναι λόγος να τις κάψεις. Ο
Αντίχριστος θα χρησιμοποιήσει το σχολικό σύστημα, αλλά δεν είναι δική μας
δουλειά να απαιτήσουμε το κλείσιμο των σχολείων. Ο Αντίχριστος θα
χρησιμοποιήσει ένα σύστημα ηλεκτρονικής επιτήρησης της ζωής των ανθρώπων, αλλά
αυτός δεν είναι λόγος να κινήσουμε μια εκστρατεία τώρα και
να καταδικάσουμε τους ανθρώπους σε λιμοκτονία σήμερα λόγω των φόβων μας για το
αύριο. Δεν μπορεί κανείς να ξεκινήσει έναν πόλεμο σήμερα για χάρη της απειλής
του αύριο. Δεν μπορούμε να καλούμε τους ανθρώπους να υποφέρουν σήμερα για χάρη
των φόβων του αύριο. Την εντολή του Ευαγγελίου να περιορίζουμε την επιρροή των
ανησυχιών μας για το αύριο στη ζωή μας, θα πρέπει να θυμούνται οι πνευματικοί
πατέρες μοναστηριών που σήμερα απαγορεύουν στις γιαγιάδες να λαμβάνουν
συντάξεις με το σκεπτικό ότι η έλευση του Αντίχριστου αναμένεται αύριο.
Είναι κάτι παραπάνω από ακατάλληλο να θυσιάζουμε τους ανθρώπους της Εκκλησίας
για μελλοντολογικές θεωρίες και φόβους. Τα λόγια του Χριστού - «Μη μεριμνάτε
για το αύριο… (Ματθ. 6:34) - ισχύουν και σε αυτό. Η επιθυμία να ξεφύγω από
γεγονότα του αύριο δεν πρέπει να με κάνουν να ξεχάσω τους ηθικούς και
εκκλησιαστικούς κανόνες του σήμερα.
Φανταστείτε έναν ιερέα να πιστεύει σοβαρά στις διαβεβαιώσεις ότι η αποδοχή του
αριθμού είναι αμαρτία, και τότε, όταν κάποιος έρχεται σε αυτόν για εξομολόγηση,
να τον νουθετεί: «Πρέπει να μετανοήσεις που δέχτηκες τον Αριθμό». Και ο πιστός να πει: «Πάτερ, τι ακριβώς λοιπόν πρέπει να κάνω; τι πρέπει να παρουσιάσω μπροστά σου;
τον αριθμό ή τις αμαρτίες της ψυχή μου; Όταν κοιτάζω μέσα στην ψυχή μου, παρατηρώ· εδώ είναι
μια πληγή που άφησαν τα όνειρα λαγνείας, εδώ είναι μια ρωγμή από την αγάπη για
το χρήμα, εδώ είναι μια έρημος που δημιουργήθηκε από την υπερβολή υλικής απόλαυσης, εδώ είναι μια άβυσσος που σκάβεται από την υπερηφάνεια, εδώ είναι τα
εγκαύματα που προκαλούνται από την κρίση των άλλων... αλλά τι ακριβώς είναι
αυτό που με κολάζει με την «αμαρτία της αποδοχής του Αριθμού»; Δεν θεωρούσα τον
Αντίχριστο «προστάτη» μου, δεν απαρνήθηκα τον Χριστό, δεν έκλινα τα γόνατά μου
ή την καρδιά μου στα είδωλα... Σε τι λοιπόν συνίσταται αυτή η αμαρτία, αν την ονομάσουμε στη γλώσσα του παραδοσιακού ασκητισμού;
Και τι πρέπει να κάνει
ένας πνευματικός πατέρας αν το πνευματικό του παιδί πίστευε τα σχετικά με τον Αριθμό. Αν ένα τέτοιο άτομο ερχόταν στην εξομολόγηση και έλεγε: «Αμάρτησα που
δέχτηκα τον Αριθμό!» Και πάλι, το ίδιο ερώτημα: πώς να την ονομάσουμε στη
γλώσσα του παραδοσιακού εκκλησιαστικού ασκητισμού; Άλλωστε, η εκκλησιαστική
παράδοση δεν αναγνωρίζει αμαρτία με τέτοιο όνομα. Ποια αμαρτία λοιπόν διέπραξε;
Πορνεία; Κλοπή; Φόνο; Υπερηφάνεια; Απελπισία; Καταδίκη; Καταδίκη του πλησίον;
Το να πει μια άσκοπη λέξη; Το να αρνηθεί τον Χριστό; Το να θυσιάσει σε ένα
είδωλο; Ένας πνευματικός πατέρας πρέπει να προσφέρει πνευματικό φάρμακο σε έναν
αμαρτωλό, αλλά το εκκλησιαστικό φαρμακείο δεν έχει αντίδοτο για μια αμαρτία με
τέτοιο όνομα. Τα βιβλία προσευχών μας δεν αναφέρουν μια τέτοια αμαρτία. Πώς
λοιπόν μπορούμε να επιλέξουμε την κατάλληλη θεραπεία;..
Ας μην εφευρίσκουμε λοιπόν νέες «αμαρτίες», και ας μην αποσπούμε την προσοχή των
ανθρώπων από το έργο της εκπλήρωσης των εντολών του Ευαγγελίου.

Σταύρος
ΑπάντησηΔιαγραφή(1)
Eιμαστε στα χρόνια των άκρων και του θρησκευτικού επιλεκτισμού
Προσωπικά δεν έχω πρόβλημα αν χωρίς να το επιδιώξω μου αποδώσουν αυτομάτως Π.Α., καθώς αυτός είναι ανενεργός χωρίς τη ΚτΠ, η οποία είναι και το πρόβλημα (και με τη βοήθεια του Θεού, δεν θα τη πάρω)
Καθώς αύριο - μεθαύριο σε μια δημόσια υπηρεσία ή στη Τράπεζα δεν θα με ταυτοποιήσουν με τον Π.Α. αλλά προφανώς θα μου ζητήσουν και ταυτότητα κι εγώ θα τους δώσω τη παλιά αστυνομική μου
ή αν πας να σου γράψουν εξετάσεις σε δημόσιους Γιατρούς ή να παραλάβεις εξετάσεις σε εργαστήρια, θα σου ζητήσουν τη ταυτότητα ώστε να βεβαιώσουν ότι είσαι το αναφερόμενο πρόσωπο κι όχι κάποιος ανασφάλιστος συγγενής /φίλος
Χωρίς τη ταυτότητα ο Π.Α. είναι αταυτοποίητος.....ο Π.Α χρειάζεται για να ενοποιήσει τα δεδομένα στη ΚτΠ και χωρίς αυτήν είναι ανενεργός
ΤΟ ΕΝΑ ΑΚΡΟ
Κάποιοι λοιπόν τρελαίνουν το κόσμο 2 χρόνια νωρίτερα, δηλαδή 2 χρόνια πριν απ΄ το Σεπτέμβρη του ’27, τότε που μας λένε οι Κρατούντες ότι λήγουν οι παλιές ταυτότητες
(ΨΕΥΔΟΜΕΝΟΙ ότι τάχα αυτό προστάζει η Ευρωπαϊκή Νομοθεσία, άλλο κεφάλαιο κι αυτό….)
Που μπορεί να είναι και πολύ περισσότερα από δύο χρόνια, καθώς δε ξέρουμε και τι γεγονότα μπορεί να μεσολαβήσουν
Αρκετοί εξ αυτών ομιλουν και για σφράγισμα μέσω του Π.Α ή της ΚτΠ, προσπερνώντας ελαφρά τη καρδία ότι το σφράγισμα ισοδυναμεί με αδυναμία μετανοίας, ισοδυναμεί ΑΥΤΟΜΑΤΩΣ με Κόλαση
Κάποιοι εξ αυτών φώναζαν εδώ και χρόνια για ΑΜΚΑ κ.λ.π. αλλά οι περισσότεροι εξ αυτών τα πήρανε
ή κάποιοι έλεγαν στο κόσμο, σε οικογενειάρχες δηλαδή με δεκάδες μέριμνες, για τα σφραγισμένα τρόφιμα και τους βάζανε να ψάχνουνε για ασφράγιστα….κι εκείνοι που τα λέγανε αυτά (κυρίως Μοναχοί), τώρα κυκλοφορούν με κινητά και smartphones
Κάποιοι δεν κοινωνούσαν ξένους Πιστούς ή Ιερωμένους που είχαν άδεια παραμονής με τσιπάκι αλλά είχαν κοινωνία για κάποιο διάστημα με ΓΟΧ Δεσπότη ο οποίος δήλωσε από άμβωνος ότι δεν υπάρχει πρόβλημα με το τσιπάκι, ότι αυτό είναι τεχνολογική πρόοδος
(και "σταμάτησαν" να χουν κοινωνία όταν πρώτος ο Δεσπότης τους πήγε στην άκρη, τους «ξέκοψε»)
Ο Δεσπότης εκείνος που είχε υπογράψει, μαζί και με τους υπόλοιπους, την Εγκύκλιο του 2.000, για την απλούστερη τότε κάρτα με ηλεκτρομαγνητική ταινία
https://norfid.wordpress.com/2011/03/22/%ce%ac%cf%80%cf%8c%cf%86%ce%b1%cf%83%ce%b7-%ce%af%ce%b5%cf%81%ce%ac%cf%82-%cf%83%cf%85%ce%bd%cf%8c%ce%b4%ce%bf%cf%85-%ce%b3%ce%bf%cf%87-%cf%80%ce%b1%ce%bb%ce%b1%ce%b9%cf%8c-%ce%ad%ce%bf%cf%81%cf%84-2/
Οι αντιδράσεις για Π.Α ΣΑΦΩΣ και χρειάζονται αλλά όταν συνοδεύονται από υπερβολές, τότε θα γυρίσουν μπούμερανγκ
Όταν πιέζεις το κόσμο υπερβολικώς, τότε χάνεις την αξιοπιστία σου κι έτσι ο κόσμος στο τέλος τα παρατάει και δε κάνει ούτε αυτό που πρέπει
Κι έτσι δε παίρνουν μαζί τους και τον υπόλοιπο κόσμο όταν αρκετοί ομιλούν μόνο για σφραγίσματα και 666, αντί να επικεντρωθούν στα κάτωθι θέματα :
● Ψηφιακής Σκλαβιάς
● έλλειψης ασφαλείας των διάτρητων ψηφιακών συστημάτων
● ότι ΨΕΥΔΟΝΤΑΙ οι κρατούντες λέγοντας ότι όλα αυτά τα προστάζει η Ευρωπαϊκή Νομοθεσία
τα οποία αφορούν τους πάντες, όχι μόνο τους συνειδητούς Χριστιανούς,
π.χ. το κάτωθι άρθρο είναι πολύ καλό πάνω στο θέμα
https://www.sportime.gr/bloggers/eleftherios-andronis/ilektronikes-taftotites-to-psifiako-kolpo-gkroso-tis-neas-taxis-gia-na-travoun-ta-dikeomata-tou-politi-apo-tin-priza/?fbclid=IwY2xjawNR59lleHRuA2FlbQIxMABicmlkETAzN3lQY1ZTdTJrZFQzd29aAR6aqBNpscr5OaMGZkLY0oblh0FG73N4_AhEgooxHJ2QaCOMkEndmvBZwzG7Ng_aem_n6nFPxFfWdQCIh6QgFKvKA
Όσοι αποφασίσουν να μη πάρουν το Π.Α μπορεί να χουν μεγαλύτερο στεφάνι, αρκεί να το κάνουνε με τα σωστά μυαλά, διαθέτοντας και το λοιπό απαραίτητο "πακέτο"....
Σταύρος
ΑπάντησηΔιαγραφή(2)
ΤΟ ΑΛΛΟ ΑΚΡΟ
Άλλοι λένε δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα με τη ΚτΠ, γιατί δεν είναι σφράγισμα
Λες και μας κολάζει μόνο το σφράγισμα….
Όπως δηλαδή ο συγγραφέας του παρόντος άρθρου (που δεν αναφέρεται ποιος είναι)
Όπως ο ΓΟΧ π. Νικόδημος μας παρουσίασε ως τάχα πειστήριο τη πολυσέλιδη Μελέτη του κ. Δελήμπαση, την οποία ελάχιστοι θα κάτσουν να διαβάσουν (εγώ το έκανα)
https://drive.google.com/file/d/1v8syFD6_CE_yWMTJAJoW0kXQJgbWEIIK/view
H Mελέτη αυτή ΟΥΔΕΝ αναφέρει προς επικύρωση της θέσης του, καθώς ΔΕΝ ασχολείται με το επίμαχο ζήτημα, δηλαδή για χάραγμα προ της εμφανίσεως Αντιχρίστου
Με το επίμαχο ζήτημα όμως ασχολείται ο κ. Δελήμπασης σε άλλο έργο του
(«τὸ χάραγμα τοῦ Ἀντιχρίστου», περιοδικὸν «Φωνὴ τῶν Πατέρων», 1997)
όπου ως γνωστόν αναφέρει ΑΚΡΙΒΩΣ Τ΄ΑΝΤΙΘΕΤΑ απ΄τη θέση του Ιερομονάχου π. Νικόδημου
Επιπλέον, ας διαβάσει ο Ιερομόναχος στη σελ. 139 της Μελέτης αυτής (την οποία μας παρουσιάζει ως ατράνταχτο επιχείρημα) τα λεχθέντα από τον κ. Δελήμπαση για την απαραίτητη Ομολογία των Χριστιανών κι ας τα συγκρίνει με τη δική του στάση....
Ο π. Νικόδημος μας είπε σε προηγούμενο κήρυγμα του
«Και τι σε νοιάζει ο νόμος ομοφυλοφίλων, σε ανάγκασαν να γίνεις τέτοιος ?»,
Και θεωρεί ότι εκείνος ακολουθεί τους Πατέρες, ενώ δυστυχώς δεν παραβαίνει μόνο τους Πατέρες αλλά και τον ίδιο το Κύριο
‘’Πᾶς οὖν ὅστις ὁμολογήσει ἐν ἐμοὶ ἔμπροσθεν τῶν ἀνθρώπων, ὁμολογήσω κἀγὼ ἐν αὐτῷ ἔμπροσθεν τοῦ πατρός μου τοῦ ἐν οὐρανοῖς· ὅστις δ᾽ ἂν ἀρνήσηταί με ἔμπροσθεν τῶν ἀνθρώπων, ἀρνήσομαι αὐτὸν κἀγὼ ἔμπροσθεν τοῦ πατρός μου τοῦ ἐν οὐρανοῖς’’
Ποιά λοιπόν Ομολογία θα χουν οι Χριστιανοί όταν θα τους δέσουν "χειροπόδαρα" με τη Ψηφιακή Σκλαβιά ?
Μήπως εκείνη (τη σιωπή) που είχαν στο κλείσιμο Εκκλησιών, στη Βλασφημία της Θείας Κοινωνίας επί covid, στα αντίχριστα Νομοσχέδια κ.τ.λ. κ.τ.λ.
Όταν θα στρώνεται το χαλί του Αντιχρίστου ο Χριστιανός θα σιωπά κι αυτό θα είναι Οκ ?
Και συγνώμη, αλλά η ατάκα ότι αυτοί που λένε μη τα πάρετε δε προσφέρουν εναλλακτική, δεν είναι δυνατόν να λέγεται από Χριστιανούς....
Λένε ότι θα μας σώσει η Πνευματικότητα, όμως την εννοούν επιλεκτικά
Απ΄ την άλλη μεριά βέβαια κι εκείνοι που επικεντρώνονται μονάχα σε Ομολογίες, κάρτες κι αριθμούς, αμελώντας άλλα πράγματα κι εκείνοι επιλεκτικοί είναι....
Φυσικά και δεν σε κολάζει μόνο το σφράγισμα αλλά και ο μη ορθός βίος, και μάλλον πιο γρήγορα θα έρθει ο θάνατος παρά ο Αντίχριστος και το σφράγισμα....
ΔιαγραφήΟ συγγραφέας δεν λέγει ότι δεν κολάζεσαι με το σφράγισμα, δες τα άρθρα καλύτερα, για τους αριθμούς μιλάει. Στο τέλος των αρθρών θα βάλω φυσικά την πηγή όπως πάντα.
Για διευκρινίσεις σχετικά με τα λεχθέντα του π. Νικοδήμου, ας ρωτήσεις τον ίδιο.
Το ποιοι θα δεθούν ''χειροπόδαρα'', σε άρθρα έχει διευκρινιστεί πολλάκις.
Συμφωνώ μαζί σου στα υπόλοιπα.
Nαι, ήθελα να το διευκρινήσω αυτό, ο συγγραφέας αναφέρεται στον αριθμό
ΔιαγραφήΌμως απ τον τρόπο που μιλάει δε φαίνεται να χει πρόβλημα και με τη ΚτΠ (σ΄ αυτή αναφέρομαι εγώ)
Ποιός είναι ο συγγραφέας ?
Είναι ο ίδιος και του άρθρου που δημοσίευσες πριν λίγο ?
Ο π. Νικόδημος είναι προφανές ότι δεν "ακούει"
Στη πρώτη ομιλία του, προ κάποιων μηνών, είπε αυτά μαργαριτάρια περι ομοφυλόφιλων, λες κι ο Χριστιανός πρέπει να βρίσκεται στη νιρβάνα του και να είναι υπεράνω όταν διδάσκουν τέτοια στα παιδιά του στα σχολεία
Και στη δεύτερη ομιλία του, προ κάποιων εβδομάδων, μας είπε ότι όσοι εναντιωνόμαστε στη ΚτΠ, ότι δεν ακολουθούμε εμείς τους Πατέρες κι ότι είμαστε υπό αναθέματα, παραθέτοντας άσχετα "επιχειρήματα" όπως έδειξα παραπάνω
Ο Θεός να τον φωτίσει
Σταύρος
Τα άρθρα ναι είναι του ιδίου συγγραφέως και είναι τα κατωθι:
ΔιαγραφήἩ ἰδέα τῆς ἀσυνειδήτου ἀποδοχῆς τῆς σφραγῖδος τοῦ Ἀντιχρίστου ἀντιφάσκει εἰς τὰ λεγόμενα τῶν Πατέρων.
Ο φόβος του επερχόμενου συστήματος αποθαρρύνει τους σύγχρονους Χριστιανούς.
Το «χάραγμα του θηρίου».
Το «χάραγμα του θηρίου». (2ον μέρος)
Η λήψη του αριθμού σημαίνει αποδοχή του Αντιχρίστου;
Η λήψη του αριθμού σημαίνει αποδοχή του Αντιχρίστου; (2ον μέρος)
Στερεί ένας υπολογιστής την ελευθερία ενός ατόμου;
Στερεί ένας υπολογιστής την ελευθερία ενός ατόμου; (2ο μέρος)
Στερεί ένας υπολογιστής την ελευθερία ενός ατόμου; (3ο μέρος)
Υπάρχει αμαρτία στην αποδοχή ενός αριθμού; (1ο μέρος)
Δεν γνωρίζω τι μπορεί να ρώτησες τον π. Νικόδημο και τι ακριβώς σου απάντησε. Στην θέση σου θα του έστελνα ένα κείμενο με διευκρινίσεις ώστε να δούμε τι ακριβώς τον ερώτησες και τι ακριβώς απάντησε, διότι έτσι αόριστα είναι κάπως...
Συγνώμη λάθος αυτά τα άρθρα είναι δικά του:
ΔιαγραφήΤο «χάραγμα του θηρίου».
Το «χάραγμα του θηρίου». (2ον μέρος)
Η λήψη του αριθμού σημαίνει αποδοχή του Αντιχρίστου;
Η λήψη του αριθμού σημαίνει αποδοχή του Αντιχρίστου; (2ον μέρος)
Στερεί ένας υπολογιστής την ελευθερία ενός ατόμου;
Στερεί ένας υπολογιστής την ελευθερία ενός ατόμου; (2ο μέρος)
Στερεί ένας υπολογιστής την ελευθερία ενός ατόμου; (3ο μέρος)
Υπάρχει αμαρτία στην αποδοχή ενός αριθμού; (1ο μέρος)
Δεν επικοινώνησα με το π. Νικόδημο γιατί ο τρόπος του δεν αφήνει κανένα περιθώριο επικοινωνίας και διαλόγου
ΔιαγραφήΣταύρος
Τό ἄρθρον εἶναι ἄκρως παραπλανητικόν. Βάζει συνεχῶς ψευτοδιλήμματα μέ τά ὁποῖα ἀπομακρύνει τόν ἀναγνώστην ἀπό τήν οὐσίαν τοῦ θέματος. Λέγει π.χ.: «Η υπόθεση ότι ο Αντίχριστος θα χρησιμοποιήσει τις συσκευές τεχνολογίας, δεν αποτελεί επαρκές επιχείρημα για την καταπολέμηση της τεχνολογίας.» Μά, ποιός ἀπορρίπτει συλλήβδην τήν τεχνολογίαν; Οὐδείς! Ἀπορρίπτεται ἡ κακή χρῆσις της, ἐν προκειμένῳ ἡ δημιουργία ἑνός ἐφαμάρτου ἀτομικοῦ καί κοινωνικοῦ περιβάλλοντος, ἤτοι ἡ ἀφαίρεσις ἐλευθεριῶν, ἡ ἀσφυκτική παρακολούθησις (ὅπως στήν Κίνα), τά ἑκατομμύρια ψεύδη πού θά λέμε, προκειμένου νά γλυτώσουμε ἀπό τήν «τσιμπίδα τοῦ νόμου», καί τό κυριώτερον, ἡ ὀλίγον κατ' ὀλίγον ἄρνησις Χριστοῦ! Διότι, μέ τούς ἀντιχρίστους νόμους πού ψηφίζουν καί τά ἑκατομμύρια νεαρῶν ἀλλοθρήσκων πού μᾶς φέρνουν μᾶς ὁδηγοῦν στήν συνεχῆ «παρανομίαν» (κατά τά δικά τους ἄκρως ΔΙΕΣΤΡΑΜΜΕΝΑ μυαλά)! Ὅποιος δέ τολμήσει νά διαμαρτυρηθῇ, νά τούς ἐλέγξῃ γι' αὐτά τά ἐγκλήματα καί νά ὁμολογήσῃ Χριστόν, ὅπως ἔχει ΧΡΕΟΣ νά πράξῃ, θά κατηγορῆται γιά «ρατσισμόν»!!! Ὅταν ξέρουμε ὅτι παρακολουθούμεθα συνεχῶς καί ζοῦμε σ' ἕνα σύστημα πού λειτουργεῖ μέ «social credit», οἱ περισσότεροι ἀπό ἐμᾶς θά σταματήσουμε τήν ὁμολογίαν πίστεως, εἰδάλλως πρέπει νά μαρτυρήσουμε! Οὔτε τόν σταυρόν μας δέν θά ἐπιτρέπεται νά κάνουμε δημοσίως, γιά νά μήν «προσβάλουμε» τούς ἰσλαμιστάς! Καί ὅποιος τόν κάνει, θά τόν πιάνουν οἱ κάμερες καί θά παγώνουν οἱ λογαριασμοί του! Ἰδανικόν κοινωνικόν περιβάλλον πού σχεδιάσθηκε γιά νά προετοιμάσῃ τόν ἄνθρωπον γιά τήν Κόλασιν!
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο άρθρο είναι πέρα για πέρα ρεαλιστικό και ο συγγραφέας απαντάει στα επιχειρήματα όσων υποστηρίζουν ότι υπάρχει αμαρτία στην αποδοχή ενός αριθμού ο οποίος δια μέσω της τεχνολογίας δημιουργείται και χρησιμοποιείται, αλλά και ότι ο ίδιος ο Αντίχριστος θα χρησιμοποιήσει την ίδια. Εσύ πολύ σωστά λέγεις ότι η κακή χρήση της είναι το θέμα όμως αυτήν την διάκριση δεν την κάνουν όλοι και σε αυτούς απαντάει ο ίδιος.
ΔιαγραφήΤα υπόλοιπα που αναφέρεις είναι γνωστά και δεν νομίζω ότι διαφωνεί κανείς μας, ούτε καν ο ίδιος ο συγγραφέας που και ο ίδιος είναι κατά. Μάλιστα δεν είχε λάβει ούτε καν ΑΦΜ εν αντιθέσει με διάφορους σχολιαστές εδώ…. Μια παρατήρηση μόνο θα σου κάνω.
Αναφέρεις για ''ολίγον κατ ολίγον άρνηση Χριστού'', και εδώ είναι και το σημείο όπου θα διαφωνήσω μαζί σου διότι είναι ξεκάθαρο, Πατερικά, το ποιοι θα αρνηθούν.
Όποιος τολμήσει να διαμαρτυρηθεί…..θα πρέπει να μαρτυρήσει/μαρτυρήσουμε…. και κλείνεις με το: ''Ἰδανικόν κοινωνικόν περιβάλλον πού σχεδιάσθηκε γιά νά προετοιμάσῃ τόν ἄνθρωπον γιά τήν Κόλασιν!''.
Μα αυτό δεν λέγεται Κόλασις αλλά Παράδεισος, διότι αν μαρτυρήσει κανείς για τον Χριστό δεν μεταβαίνει στην Κόλαση…… και αν αυτό το περιβάλλον στείλει κάποιον στο μαρτύριο, και ως επακόλουθο στον Παράδεισο, τότε γι΄ αυτόν αυτό το περιβάλλον είναι προετοιμασία για τον Παράδεισον και όχι προετοιμασία για την Κόλασιν… Προετοιμασία για την Κόλαση θα γίνει για όσους δεν έχουν σχέση με τον Χριστόν και όχι για όσους ήδη έχουν τον Χριστόν μέσα τους εφαρμόζοντας τα πρέποντα και όχι τα νομιζόμενα…..
Ἔγραψα: «οἱ περισσότεροι ἀπό ἐμᾶς θά σταματήσουμε τήν ὁμολογίαν πίστεως, εἰδάλλως πρέπει νά μαρτυρήσουμε!» Αὐτό σημαίνει προφανῶς ὅτι σχεδόν ὅλοι θά παύσουμε νά ἐλέγχουμε τά σατανικά ἔργα τῶν νεοταξιτῶν (ρασοφόρων καί μή), θά παύσουμε νά στηλιτεύουμε τήν ἰσλαμοποίησιν τῆς χώρας καί τήν ἀντικατάστασιν τοῦ πληθυσμοῦ κ.λπ., τοὐτέστιν θά παύσουμε νά ὁμολογοῦμε τήν Ἀλήθειαν. Ὅποιος δέν παύσῃ θά τοῦ παγώνουν τούς λογαριασμούς, θά τοῦ ἀπαγορεύουν νά κινῆται ἐλευθέρως πέρα ἀπό Χ χιλιόμετρα μηνιαίως, θ' ἀπαγορεύουν στά παιδιά του νά σπουδάσουν κ.λπ. Ποιός θά ἐπιλέξῃ νά ὑποστῇ αὐτός καί ἡ οἰκογένειά του ἕνα τέτοιο μαρτύριον, προκειμένου αὐτός νά συνεχίσῃ νά γράφῃ ἀντισυστημικά ἄρθρα, νά ὁμιλῇ ἐλευθέρως κ.λπ. Ἐκτιμῶ ὅτι ἐλάχιστοι θά τό πράξουν. Γιά τό 99,99% τό δυστοπικόν αὐτό περιβάλλον θά συντελέσῃ ὥστε νά χάσουν τόν Παράδεισον!
ΔιαγραφήΔημήτριος Χατζηνικολάου
Δεν συμφωνώ ότι τα παραπάνω έχουν σχέση με ομολογία πίστεως στον Χριστό. Δηλαδή αν οι Κινέζοι αντιδράσουν στο αυτό σύστημα, που είναι και χειρότερο, ομολογούν τον Χριστό;
ΔιαγραφήΤο ζήτημα έχει σχέση με πολιτική όχι με τον Χριστό και όποιος λέγει την αλήθεια, δεν σημαίνει ότι αυτό ονομάζεται ομολογία πίστεως. Ομολογία πίστεως είναι κάτι διαφορετικό και μόλις μου έδωσες και ιδέα για επερχόμενο αρθρο.
Πάντως δεν διαφωνώ εις το ότι ετοιμάζουν τα παραπάνω και δεν νομίζω ότι υπάρχει και κανείς που διαφωνεί. Είναι πλέον γνωστά.
Τό θέμα εἶναι πρωτίστως θεολογικόν: «τιμῆς ἠγοράσθητε· μὴ γίνεσθε δοῦλοι ἀνθρώπων» (Α' Κορ. 7:23). Ἡ ὑποδούλωσις εἰς τόν ἀντίχριστον καίσαρα συνεπάγεται ἄρνησιν Χριστοῦ, ὁ Ὁποῖος ἐπροίκισε τόν ἄνθρωπον μέ τό αὐτεξούσιον. Ὅποιος παραδίδει τό θεῖον αὐτό δῶρον εἰς τόν Διάβολον θά κολασθῇ. Ἡ πλάνη εἰς τήν ὁποίαν θά πέσῃ τό 99,99% θά ἐπιβληθῇ σιγά-σιγά καί ἀνεπαισθήτως καί θά εἶναι τοῦ τύπου: «ἔ, τώρα θά χάσω ἐγώ καί ἡ οἰκογένειά μου τά πάντα, προκειμένου νά μιλάω ἐλεύθερα γιά μερικές ὧρες ἀκόμη, μέχρι νά μᾶς συλλάβουν; Ἀξίζει τόν κόπον;»
ΑπάντησηΔιαγραφή