Υπό του π. Αντωνίου Γεωργαντά


Ελάβαμε πριν από μερικούς μήνες, εκ μέρους ζηλωτών  ̓Αγιορειτών Μοναχών το κείμενο που δημοσιεύεται παραπλεύρως. Γενικώς κρίνεται ορθή η τοποθέτησίς τους στο ζήτημα του «666», καθώς και η εγρήγορσίς τους για τις νέες ταυτότητες με τον Ε.Κ.Α.Μ. Στο σημείο όμως που οι ζηλωτές Μοναχοί αποφαίνονται κατηγορηματικά ότι «στον Ε.Κ.Α.Μ. περιέχεται ο αριθμός του ονόματος του Θηρίου (666)» δεν θα πρέπει να συμφωνήσουμε.

Η διαφωνία μας έγκειται στο ότι οι νέες ταυτότητες δεν θα ακολουθήσουν το Bar Code System, που σημαίνει ότι δεν θα υπάρχουν οι γνωστές γραμμές. Επί των νέων ταυτοτήτων θα υπάρχη μαγνητική ταινία στην οποία θα αναγράφεται ένας αύξων αριθμός και άλλος ένας αριθμός Κωδικός, οι οποίοι θα διαφέρουν από πολίτη σε πολίτη και από Νομαρχία σε Νομαρχία.

Ο ισχυρισμός η ο φόβος ωρισμένων ότι αοράτως, δηλαδή με ακτίνες Λέιζερ, θα τεθή επί της μαγνητικής ταινίας και ο αριθμός «666», είναι ένα ζήτημα που μπορεί να αποδειχθή, διότι η τεχνική εξέλιξις και εδώ και στο εξωτερικό έχει την δυνατότητα πολύ εύκολα να αποκρυπτογραφήση το οιοδήποτε μη φανερό στοιχείο της ταυτότητας. Κάτι λοιπόν που εύκολα αποδεικνύεται είναι παράλογο και να χρησιμοποιηθή, διότι γεννάται αμέσως το εύλογο ερώτημα: Αφού υπάρχει η δυνατότης να φανερωθή το κρυφό «666», (που όπως ωρισμένοι λέγουν θα αναγράφεται επάνω στην μαγνητική ταινία με ακτίνες Λέιζερ), γιατί να μη παρουσιασθή εμφανώς, όπως συμβαίνει στις κάρτες του Ο.Α.Σ. (συγκοινωνιών), στα χαρτονομίσματα των 5.000 δρχ. κ.α. Εξ άλλου το γεγονός ότι οι Όρθόδοξοι Χριστιανοί δεν θα σπεύσουν πρώτοι αυτοί να λάβουν τις νέες ταυτότητες, δίνει το χρονικό περιθώριο να γνωρίσωμε εάν ο αριθμός «666» θα αναγράφεται επ ̓ αυτών καθ' οιονδήποτε τρόπο.

Ως γνωστό το όλον θέμα των νέων ταυτοτήτων σε σχέσι με το «666» το ξεκίνησε ο π. Νεκτάριος Μουλατσιώτης, ο οποίος αφού στηρίχθηκε σε πληροφορίες και απόψεις, κυρίως  ̓Αμερικανών Προτεσταντών εξέδωσε το γνωστό βιβλίο του.



ΣΗΜΕΙΩΣΙΣ ''ΕΝ ΤΟΥΤΩ ΝΙΚΑ'': Εδώ θα γίνει μια παύση ώστε να κάνουμε κάποιες παρατηρήσεις.
Ο π. Νεκτάριος Μουλατσιώτης στο βιβλίο του: ''ΠΟΤΕ ΘΑ ΓΙΝΕΙ Η ΔΕΥΤΕΡΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΜΑΣ'', το οποίο μάλιστα έχει και πολλές εκδόσεις, παραθέτει και το εξώφυλλο από το βιβλίο της Mary Relfe αλλά και εικόνες:  



 

και για να μην σας κουράζουμε, οι περισσότερες από τις εικόνες του βιβλίου του είναι αντιγραφή από το βιβλίο της Relfe. 

Στο βιβλίο του επίσης ο π. Νεκτάριος παρουσιάζει και τον π. παρθένιο:




Στα παρακάτω λίνκ σχολιάζουμε και τα του π. Παρθενίου.......


Σχετικά με το βιβλίο της Relfe δείτε πατώντας στους συνδέσμους: 




https://entoytwnika1.blogspot.com/2023/09/mary-relfe-4.html

https://entoytwnika1.blogspot.com/2023/09/mary-relfe-5.html


Αυτά για όσους θεωρούσαν και θεωρούν ότι δεν υπήρχε επηρεασμός από πλανεμένους αιρετικούς και Προτεστάντες....
Συνεχίζουμε με το κείμενο του π. Αντώνιου:

Οι Προτεστάντες αυτοί ομιλούν συνεχώς για την  ̓Αποκάλυψη του  ̓Αγ. Ιωάννου του Θεολόγου και την... εξηγούν με την ίδια ακριβώς μέθοδο που χρησιμοποιούν οι Μάρτυρες του Ιεχωβά, οι Πεντηκοστιανοί κ.λπ. Ενώ δεν τους ενδιαφέρουν τα παρόντα δηλαδή η προσωπική πνευματική τους κατάστασις ασχολούνται με τα μέλλοντα, ομιλούν συνεχώς και αδιαλείπτως περί Αντιχρίστου και «666» και αγωνιούν μήπως πλανηθούμε εμείς οι Ορθόδοξοι, προτρέποντάς μας να μη λάβωμε τη σφραγίδα του Θηρίου, καθ ̓ όν χρόνον οι ίδιοι από την κορυφή έως τα νύχια των ποδιών τους είναι γεμάτοι από εξάρια!

Στο συγκεκριμένο λοιπόν θέμα μας για τις ταυτότητες τύπου Ε.Κ.Α.Μ., θα πρέπει να είμεθα πολύ προσεκτικοί και να μη δίδωμε σημασία στις απόψεις και θεωρίες των διαφόρων Αιρετικών και αρνησηχρίστων, προκειμένου να ενημερώνουμε ορθά τους απλουστέρους Χριστιανούς.

Αλλο λοιπόν θέμα είναι ο Ε.Κ.Α.Μ. (Ενιαίος Κωδικός Αριθμός Μητρώου) και τελείως διαφορετικό το «666». Ο Ε.Κ.Α.Μ. είναι ζήτημα πολιτικό και το «666» θρησκευτικό. Δεν θα πρέπει όμως εξ ορισμού, με δογματικό δηλαδή τρόπο να ισχυριζώμεθα ότι Ε.Κ.Α.Μ. = 666, όπως το παρουσιάζουν οι ζηλωτές  ̓Αγιορείτες. Διότι είναι μεν πιθανόν μαζί με τον Ε.Κ.Α.Μ. να υπάρξη το 666, πιθανόν όμως και όχι. Επομένως, το εάν ένας Χριστιανός δεχθή η αρνηθή να λάβη την νέα ταυτότητα θα εξαρτηθή αποκλειστικά και μόνον από την ύπαρξι η μη του 666, και όχι του Ε.Κ.Α.Μ.

Πέραν όμως όλων αυτών, το ζήτημα του σφραγίσματος η χαράγματος του  ̓Αντιχρίστου έχει μία πνευματική θεώρηση την οποία πρέπει όλοι να προσέξουμε, καθώς την αναπτύσσει με τρόπο θαυμαστό ο Πνευματοκίνητος νούς του Οσίου Πατρός ημών Συμεώνος του Νέου Θεολόγου.

Συγκεκριμμένα, στον τρίτο λόγο του, επιγραμματικώς αναφέρει ότι οι Χριστιανοί «χρέος έχομεν να εξετάζωμεν τον εαυτόν μας, εάν έχωμεν τους μακαρισμούς του Χριστού, επειδή αυτοί είναι το σημείον της σφραγίδος του». Και αναλύοντας τον λόγο του αυτό με σαφήνεια και θεϊκό ζήλο μας προτρέπει παρακλητικά αλλά και επιτακτικά:

«Αδελφοί μου αγαπητοί, όσοι είμεθα ασφράγιστοι και δεν έχομεν εις τον εαυτόν μας την σφραγίδα του Κυρίου ημών Ιησού Χριστού,ας τρέξωμεν το ογλιγωρότερον διά να σφραγισθούμεν• όσοι δεν έχομεν το σημείον της χάριτος του αγίου Πνεύματος, ας αγωνισθούμε με κάθε τρόπο να το λάβωμεν. Διότι ο θάνατος δεν εξουσιάζει τις ψυχές οπού είναι σφραγισμένες με το πανάχραντον Αίμα του Χριστού και με την χάριν του Παναγίου του Πνεύματος. Ούτε ο νοητός λύκος ο διάβολος αποκοτά να κοιτάξη καν την σφραγίδα του αρχιποίμενος Χριστού, με την οποία σφραγίζει τα ιδικά του πρόβατα. Όχι αδελφοί μου χριστιανοί, δεν αποκοτά. Διά τούτο ας επιμεληθούμε με προθυμία και ας κάμωμε όλα τα έργα οπού είναι ευάρεστα εις τον Χριστόν, διά να σφραγισθούμε από Αυτόν, και να απεράσωμεν το επίλοιπο της ζωής μας άφοβα». (Άπαντα Συμεώνος Θεολόγου - Λόγος Τρίτος σελ. 35).

Το πρωταρχικό λοιπόν καθήκον κάθε Χριστιανού είναι να σφραγισθή από τον Χριστόν με τη θεία του Χάρι, διότι μόνον τότε θα είναι σίγουρος ότι ουδέποτε θα πλανηθή από τον Αντίχριστο. Εκείνοι που νομίζουν ότι μπορούν να υπηρετούν την νύκτα τον διάβολο και την ημέρα να συγκεντρώνονται στα Προπύλαια με πορείες, συνθήματα, πανώ, πλακάτ, λιβανιστήρια και Εικόνες κατά του διαβόλου, οικτρά απατώνται. Η ασφαλής οδός προς την σωτηρίαν μας, χωρίς υπερβολές, κενοδοξίες, υπερηφάνιες, εγωισμούς, ταπεινολογίες και φαρισαικές ομολογίες είναι αυτή που μας υποδεικνύει ο Νέος Θεολόγος. Εάν πράγματι θέλομε να μη σφραγισθούμε από τον Αντίχριστο θα πρέπει πρώτα ν' αγωνισθούμε να λάβωμε την Σφραγίδα του Χριστού, όπως την έλαβε και εκείνος, και με αυτήν όχι μόνον κατώρθωσε να περιπαίξη και να αφανίση τα πολυμήχανα τεχνάσματα του αντικειμένου αλλά το σπουδαιότερον ανεδείχθη Μέγας Άγιος και επίσημος Θεολόγος της Εκκλησίας μας.



ΠΗΓΗ:  
από την εφημερίδα του π. Αντωνίου Γεωργαντά "Ορθόδοξος Χριστιανικός Αγών" (1-1-1989)





ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ











Περί της επιστολής του π. Παϊσίου: «Σημεία των καιρών» (Γ΄ Μέρος)

 Περί της επιστολής του π. Παϊσίου: «Σημεία των καιρών» (Δ΄ Μέρος)

Περί της επιστολής του π. Παϊσίου: «Σημεία των καιρών» (E΄ Μέρος)

 Περί της επιστολής του π. Παϊσίου: «Σημεία των καιρών» (ΣΤ΄ Μέρος)

 Περί της επιστολής του π. Παϊσίου: «Σημεία των καιρών» (Ζ΄ Μέρος)



O Όσιος Παϊσιος και οι νέες ταυτότητες (απαντήσεις σε ερωτήσεις)









0 Σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
Top